Alig két hete merült fel, hogy a Ford megválik angol sportkocsi márkájától, az Aston Martintól, most pedig egy svéd gazdasági lap értesülése szerint a Volvo eladását tervezi az amerikai cég. A Volvo és az Aston Martin is a Ford prémiummárkáit tömörítő PAG-csoport része.

Az Aston Martin gyors eladását ugyan cáfolták a Fordnál, ám később mégis megválhat az angol márkától a Ford. A svéd Dagens Industri azonban a Volvo és a Ford felől is olyan információkat kapott, hogy az igen közeli jövőben eladja a Volvót a Ford. A Volvo fejlődő modellpalettáján egyelőre nincs olyan modell, mely Ford padlólemezre épülne, így ilyen módon nem kötődik a két cég egymáshoz. A Volvo V40 és S40 utódja azonban a következő Ford Focus padlólemezére épülne a tervek szerint, 2003 után.

Nick Scheele, a Ford alelnöke cáfolta az értesüléseket, a Volvo eladásáról szóló találgatásokat értelmetlen zagyvaságnak nevezte.

Alig egy hónapja változások kezdődtek meg a Ford prémium márkáit egyesítő PAG (Premier Automotive Group) csoporton belül az akkori vezető, Wolfgang Reitzle távozásával. Június 1-től a korábbi Mazda elnök, Mark Fields vette át Reitzle helyét. A PAG csoportot is átszervezték, a Lincoln kikerült az elit márkák közül. A Ford átszervezési művelete azt a célt szolgálja, hogy a PAG minél nyereségesebben üzemeljen.