A belső tér is vidám
A turbódízel alapára 3 030 000 forint, a legolcsóbb benzines 2 520 000 forintba kerül. A felszereltség tartalmazza a blokkolásgátlót, a két első légzsákot, a szervokormányt, a központi zárat és az elektromos ablakemelőt elöl
3 fotó
A Citroën a barátságos, egyedi megjelenésű C3-at a kisautó Saxo és az alsó középkategóriás Xsara közé pozícionálja. Valójában a C3 igazi kisautó, ám mégis talán érdemes új kategóriába sorolni, mivel ilyen egyedi megjelenésű, négy méter alatt kiskocsi nagyon kevés van a piacon.

A C3-ast három benzin és két dízelmotorral forgalmazzák. Az 1,1-es, az 1,4-es és az 1,6-os benzinmotor ismerős lehet a Citroën többi modelljéből, a 68 lóerős, 1,4-es dízel pedig a Peugeot 206-osból vagy a Ford Fiestából. Az 1,4 literes dízelmotor 16 szelepes, töltőlevegő-hűtővel és változó geometriájú turbófeltöltővel szerelt változatát viszont a Citroënben kínálják először hazánkban. A töltőkúrának köszönhetően az erősebb dízel teljesítménye 90 lóerő.

Az árpolitikában is a méretbeli besorolást követi a Citroën, vagyis a C3 árát tekintve is a Saxo és a Xsara közt helyezkedik el. Háromféle felszereltséggel, X, SX és Exclusive kivitelben választható a C3-as. A legolcsóbb X kivitel csak az 1,1-es benzin és a kisebbik dízelmotorral rendelhető. A benzines ára 2 520 000, a dízelé 3 030 000 forint.

Az alapmodellek felszereltsége is gazdag, mivel minden C3-asban széria a blokkolásgátló, a dupla légzsák, az első elektromos ablakemelő, a szervokormány és a központi zár is. Az 1,1-es benzines C3-asnál 200 az 1,4-es dízelnél 110 ezer forintot kérnek a jobban felszerelt SX kivitelért. Ezekben többletfelszerelés az oldallégzsák, a ködfényszóró, a gyermek és optikai csomag.

Az SX kivitelben már valamennyi motor rendelkezésre áll. Az Exclusive csak 1,6-os, 110 lóerős benzinmotorral rendelhető, ebben pedig már a légkondi, a függönylégzsák, a CD-s rádió, és a könnyűfém felni is széria. A C3-as legérdekesebb extratartozéka, a hatalmas üvegtető 140 ezer forintért rendelhető, de csak ősztől.