1992 júniusában, egy évvel azután, hogy a Volkswagen-konszern tulajdonrészt szerzett a Skodában Magyarországon új importőr kezébe került a cseh márka. A magyar importőr már a VW negyedik márkájaként kezdte meg a Skodák forgalmazását hazánkban, igaz akkor még a paletta meglehetősen szűkös volt: a “volkswagenesített” Favoritot és kombiváltozatát, a Formant árulták. Abban az évben, 1992-ben 409 Skodát adott el az importőr, míg tavaly már 8339 talált gazdára. Idén még bizakodóbb a Porsche Hungaria, mivel 10 ezer autó eladásával számolnak.
A Skoda húzómodellje a kétmillió forinttól kapható Fabia, de szép számmal kel el az Octavia és ma már a Superb is. Skoda Superb méretű nagyautót nem gyártott a Skoda a második világháború óta, ám a típus piacképességét igazolhatja az is, hogy már 150-et adtak el belőle Magyarországon.
Ma Magyarország útjain 140 ezer Skoda fut, ezek közül azonban 100 ezer autó 10 évnél idősebb. Az állomány fiatalítását szeretné elérni júniusi akciójával a Skoda. Minden 12 évnél idősebb, akár műszaki vizsga nélküli Skodát 150 ezer forintért számítanak be új Skoda Fabia Classic vásárlásakor. Hitelre történő vásárláskor a 150 ezer forint beszámítható a kezdőrészletbe. A beszámított autókat nem értékesítik újra, hanem kivonják a forgalomból és megsemmisítik, az újrahasznosítható anyagokat pedig újra feldolgozzák.
A májusi Jégkorong vb után a debreceni Torna Világbajnokságot is támogatja a Skoda. A Skoda és az Eurent autókölcsönző közösen gondoskodik a sportolók és szervezők utaztatásáról. Ezen felül a legjobb eredményt elérő magyar tornász egy Skoda Octaviát kap ajándékba.
