


2002 májusától már Magyarországon is kapható a Primera négyajtós és kombi karosszériával. Bár az ötajtós is bemutatkozott már, ennek a bevezetése kicsit még késik. A Primera elsőként kínál a középkategóriában olyan újdonságokat, mint a tolatást segítő kamera vagy a távolságtartó tempomat (bár utóbbi a S-Mercedesben vagy a Fiat Stilóban is elérhető). Ezek a csemegék azonban csak a drágább modellekhez járnak, viszont az összes Primera sajátja az egyedi forma.
Benzinmotorból három, dízelből egy rendelhető a Primerához. Az 1,6-os és az 1,8-as benzines a korábbi motorok átdolgozott változata, 109 és 116 lóerős teljesítménnyel. A nagyobbik motorhoz automata váltó is kérhető. Új fejlesztés a 2,0 literes változó szelepvezérléses benzinmotor, mely 140 lóerőt tud. Ehhez hatfokozatú kézi, és fokozatnélküli automata (CVT) váltó is rendelhető. A Nissan X-Trail-ben 116 lóerőt produkáló 2,2-es turbódízel motort a Primerában változó geometriájú turbófeltöltővel 126 lóerősre erősítették.
Az 1,6-os Nissan Primera belépőmodellt (Visia P1) 4 900 000 forintért lehet megvásárolni. Az autóban a kényelmi extrák száma bőséges, széria az automatikus klímaberendezés és az elektromos ablakemelő is, de légzsákból csak kettő jár. 150 ezer forinttal drágább az 1,6 Visia P2, melyet már hat légzsákkal szerelnek, és ebben már a gyári riasztó és a ködfényszóró is az alapfelszereltség része. Az Primera 1,8 Visia 5 890 000, a 2,0 literes 6 140 000 forinttól vásárolható meg. A 2,2-es dízel alapára 6 890 000 forint.