A 25,25 méter hosszú kamionok legpraktikusabb összeállítási módja, ha egy hagyományos, platós teherautóhoz a vonórudas pótkocsi helyére egy dolli-kocsit akasztanak, ami tulajdonképpen egy vonórúd, két tengely és egy rájuk szerelt nyeregszerkezet. A nyeregre ezután egy hagyományos félpótkocsi csatolható, ami olyan, mintha egy túlméretes pótkocsit kapcsolnánk a teherautóra. Az így összeállított Kögel Long Truck most három különböző dollival is készülhet.




A Kögel által kínált első variáció egy kéttengelyes szerkezet, ahol a tengelyek közül az első a kanyarodással megegyező irányba fordul, amit a vonórúd elmozdulása szabályoz. Az SAF gyártmányú tengelyek darabonként kilenc tonna teherbírásúak, tehát a dolli 18 tonnával terhelhető. Ez a vonószerkezet lehetővé teszi, hogy egy megfelelő pótkocsival a járműszerelvény mindig belül maradjon az előírt fordulókörön.
A második variációnál két Daimler tengellyel és merev vonórúddal készül a Kögel dolli, szintén darabonként 9 tonnás terhelhetőséggel. A fordulási szabvány teljesítéséhez a teherautó és a pótkocsi utolsó tengelyét fel kell emelni, amihez szükséges, hogy a pótkocsi sohase legyen 18 tonnánál jobban megterhelve, nehogy túllépje az össztömegre vonatkozó szabályokat.
A harmadik változat teljesen megegyezik a másodikkal, azzal a különbséggel, hogy a vonorúdját a kormányozható harmadik tengellyel készült vontatók alacsonyabb vonószeméhez igazították, így a vontatójármű harmadik kerekének felemelése nem szükséges az előírt fordulókör teljesítéséhez. Mindhárom kivitelű dolli vontatásához egy 7,5 méteres platóval rendelkező, háromtengelyes teherautó szükséges.
Végezetül egy videó egy 14,9 méteres félpótkocsit húzó kamionról, amelyik épp a fordulókőrrel küzd.



