Nemrég a Genfi Autószalonon felkerestük a BMW legújabb domináns hímjét és beültünk az X7-be. Nem az a hátsókerekes, sorhatos, sperres, kézi váltós BMW, amiről a magunkfajta ábrándozik a háromhengeres, elöl hajtó új 1-es árnyékában, de ma ilyen a világ.

Ám a BMW klasszikus portfóliójának csúcsán is történt valami, ami fontos: a 7-es átesett a modellfrissítésen, felvéve ezzel a G11 és G12 LCI nevet. A G11 a normál 7-es modellkódja, a G12 a 14 centivel megnyújtott tengelytávú verzióé, az LCI (Life Cycle Impulse) pedig a gyártási periódus második részére időzített ráncfelvarrást jelöli.

Az elöl hajtó új 1-es árnyékában legalább a honlap 404-es hibaüzenete olyan, amilyen a BMW volt nem is oly régen

Új arcával igazi nagyvad lett és az áttervezett farral hátulról is széles, tökéletes kiállású mindenvivő az utcaképben. 745e jelzéssel érkezik a konnektorról tölthető hibrid a sorhatos benzinessel, 394 lóerős teljesítménnyel, hátsó- vagy összkerékhajtással és kétféle hosszban. Valószínűleg a részecskeszűrő és kevésbé környezetszennyező működés miatt a V12-es benzines 610 lóerejéből 585 marad a mostantól részecskeszűrős M760Li-ben.

Korábbi cikkeinket itt találjátok a 7-es BMW-ről:

Irdatlan nagy vese jön az LCI-vel

Amire büszkék vagyunk: generációs találkozó E23-tól a G11-ig

Audi A8-BMW7-Lexus LS-Merceeds S-osztály összehasonlító teszt

V12-es motorral: M760Li teszt
Gördülő night club: teszten a V8-as 750Li