Ha egy autógyártót úgy hívnak, Radical, nyilván nem azt várjuk el tőlük, hogy puhány kisasszony-kocsikat fognak fejleszteni, az RXC Turbo 500R azonban minden határon túlmegy. Az autó alapját a cég első és egyetlen zárt karosszériás modellje adja. Az acél térhálós csővázra húzott szénszálas panelek alatt egy V6-os Ford EcoBoost blokk dolgozik – persze nem holmi alapkivitelű, hanem egy dupla Garret turbóval lélegeztetett, intercooleres blokk kovácsolt dugattyúkkal, kézzel szerelt hengerfejjel és áthangolt motorvezérléssel.




Egy ilyen autónál azt is megbocsátanánk, ha szöges hokedlin ülve kellene vezetni, de nem: az üléseket bőrkárpit borítja, és még saját táskaszett is rendelhető a kocsihoz. Ennél fontosabb, hogy személyes vezetéstechnikai oktatásban részesítik mind a 21 vásárlót – összesen ennyi készül ugyanis az autóból.
Az eszement felsőfoka
Radical RXC Turbo 500R
A Radical brutális utcai versenyautóiról hírhedt, legújabb munkájuk mellett azonban minden eddig alkotásuk ványadt városi lótifuti csupán,
5 fotó