Ahogy a városi versenyzők alkalmazkodnak környezetükhöz, úgy képes a Parcour idomulni minden adott helyzethez. A vezető négyféle beállítás (komfortos, off-road, téli vagy versenypálya) közül választhat; a program módosítja a futóműbeállításokat, a motorvezérlést és természetesen a (12 centiméterrel variálható) hasmagasságot is.

A roadster a merevítő tető hiányát szénszálas erősítésű bukókerettel ellensúlyozza. A V10-es motor a dizájn fontos eleme
A Parcour utastere célszerű és minimalista. A hátra tolt üléseket fixen beépítették, helyettük a kormány és a pedálsor mozgatható. Külső csomagtér nincs, helyette az ülések mögé helyezhetünk be egyedileg formázott bőröndöket.
A vezetőt két részre osztott LCD képernyő tájékoztatja a jármű- és menetadatokról, a kezelőszerveket érintőképernyő helyettesíti, szellőzőrostéklyok helyett a műszerfal teljes szélességében ömlik be a levegő.





