Ahogy a városi versenyzők alkalmazkodnak környezetükhöz, úgy képes a Parcour idomulni minden adott helyzethez. A vezető négyféle beállítás (komfortos, off-road, téli vagy versenypálya) közül választhat; a program módosítja a futóműbeállításokat, a motorvezérlést és természetesen a (12 centiméterrel variálható) hasmagasságot is.

A XX. század végén született urbánus sportágról, a számítógépes játékok által ihletett, épületeken ugrálós, háztetőkön szaladgálós parcourról nevezte el új tanulmány-párosát az Italdesign.
A XX. század végén született urbánus sportágról, a számítógépes játékok által ihletett, épületeken ugrálós, háztetőkön szaladgálós parcourról nevezte el új tanulmány-párosát az Italdesign.

Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól

Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól

A XX. század végén született urbánus sportágról, a számítógépes játékok által ihletett, épületeken ugrálós, háztetőkön szaladgálós parcourról nevezte el új tanulmány-párosát az Italdesign.
Rögzített ülések, egyszerű műszerfal. Az üzemmódok a középkonzolról választhatók
Genf egyik első premierje volt a Parcour...
A roadster a merevítő tető hiányát szénszálas erősítésű bukókerettel ellensúlyozza. A V10-es motor a dizájn fontos eleme
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 25
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 26
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 27
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 28
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 29
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 30
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 31
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 32
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 33
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 34
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 35
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 36
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 37
Elegáns, agresszív terepkupé Giugiarótól 38
Fotó megosztása:

A roadster a merevítő tető hiányát szénszálas erősítésű bukókerettel ellensúlyozza. A V10-es motor a dizájn fontos eleme

A roadster a merevítő tető hiányát szénszálas erősítésű bukókerettel ellensúlyozza. A V10-es motor a dizájn fontos eleme

A klasszikus szépségű Parcour egy 550 lóerős V10-es Lamborghini középmotorral igyekszik megfelelni a sokszínű elvárásoknak. Verseny üzemmódban 3,6 másodperc alatt gyorsul százra. Ennél is érdekesebb azonban az, ahogyan a pályaalkalmasságot az ütőképes terepképességgel igyekszik összehangolni: a futómű nem csupán magasságában állítható, de rugórátája és csillapítása is alkalmazkodik a helyzethez. Minden keréknél két darab, himbákon keresztül dolgozó rugóstagot találunk; aszfalton ezek közül csak az egyik üzemel, a másikat akkor köti be a rendszer, ha buckákon és dűnéken folytatnánk a száguldást.

Genf egyik első premierje volt a Parcour...

Genf egyik első premierje volt a Parcour…

A Parcour utastere célszerű és minimalista. A hátra tolt üléseket fixen beépítették, helyettük a kormány és a pedálsor mozgatható. Külső csomagtér nincs, helyette az ülések mögé helyezhetünk be egyedileg formázott bőröndöket.

A vezetőt két részre osztott LCD képernyő tájékoztatja a jármű- és menetadatokról, a kezelőszerveket érintőképernyő helyettesíti, szellőzőrostéklyok helyett a műszerfal teljes szélességében ömlik be a levegő.