A márka első középmotoros, hatótáv-kiterjesztett elektromos sport koncepcióautója egyben az első Infiniti, amit Európában fejlesztettek. Az összesen 408 lóerős iker-villanymotorokkal szerelt, hatótáv-növelő benzinmotorral kiegészített elektromos autó négy másodperc alatt gyorsul százra, hatótávolsága benzinnel és villannyal együtt 500 kilométer. Füst nélkül a lítium-ion akku kapacitása 30-40 városi kilométerre elég.

408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye
A dizájner megérdemli, hogy kiírjuk a nevét: Shiro Nakamura. A hölgy nevét nem tudjuk
Az EMERGE-E az első Európában fejlesztett Infiniti
Négy másodperc alatt gyorsul százra, akkumulátora 40 kilométer emissziómentes autókázást enged
11 fotó

408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye

408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye

De mindez alig számít, a kocsit gázturbina, gőzgép vagy mókusokkal hajtott futókerék is hajthatná, akkor is csak azt vennénk észre rajta, mennyire jól néz ki. Az Emerg-E állítólag a márka új formanyelvének tanulmánya, és ha ez így van, a jövőben szép széria-Infinitikre számíthatunk.