A Sauberből a 2026-os Forma-1-es idényre válik Audi, a német prémiummárka a jövő évtől saját fejlesztésű erőforrásaival és saját neve alatt küzd majd az autóversenyzés csúcskategóriájában.

Pontosabban saját és névadó szponzora neve alatt: bejelentették, hogy az alakulat a több mint 60 millió ügyféllel rendelkező globális fintechszolgáltatóval, a Revoluttal lép partnerségre.

F1: Főszponzort fogott az Audi 1

A közlés szerint az együttműködés központi eleme, hogy új módokat kínáljon a rajongók számára a sporttal való kapcsolódásra a versenyhétvégék során, egyedi élményeket nyújtva a motorsportrajongók új generációja számára, valamint exkluzív előnyöket a Revolut ügyfeleinek. Emellett a Revolut Business széleskörűen integrálódik a csapat pénzügyi műveleteibe.

Az Audi F1-es projektjét a korábbi Ferrari-főnök Mattia Binotto irányítja, a csapat vezetését a Red Bulltól érkezett Jonathan Wheatley viszi, a pilóták pedig ‒ ahogy idén is ‒ Nico Hülkenberg és Gabriel Bortoleto lesznek.