Megvoltak a nagy leleplezések, a mezőny nagy része a valenciai teszten, a McLaren utána mutatta be új autóját. Látszólag a Ferrari választotta a legkonzervatívabb utat az F150 tervezésénél, a McLaren optikai újítások sokaságával állt elő, de a Red Bull és a Renault is húzott néhány merészet. Aldo Costa, a Ferrari technikai igazgatója nem aggódik a bevállalós riválisok miatt, szerinte a csilivili megoldások nem hoznak automatikusan sikert a pályán.
“Az lesz a leggyorsabb, aki a legjobb keverékét rakta össze az aerodinamikai és mechanikai tényezőknek, valamint megbízhatóságban is jól teljesít. Meglátjuk, ki lesz ez” – mondta Costa. “Aki extrém megoldásokat választ, talán más területeken fizeti meg ennek az árát. Egy gyors és nyertes autóhoz nagyon kiegyensúlyozott csomagra van szükség.”
A Ferrari még nem fejezte be a munkát az F150-en, Barcelonában és Bahreinben folytatódnak az aerodinamikai tesztek. “Ahogy a bemutató során is mondtam, előreléptünk és további fejlesztéseket tervezünk. Mechanikai szempontból az autó csaknem kész, aerodinamikailag ugyanakkor távolról sem. Lesznek még új elemek.”
“Jól tudjuk, hogy teljesítmény szempontjából mit értünk el télen. Jól haladtunk, minden a kezünkben van a fejlesztések folytatásához, amit teljes lendülettel fogunk csinálni. Extrém megoldások helyett az eredményesekre kell fókuszálnunk, a végső választ úgyis a köridők adják meg.”
