Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
A McLaren elismerte, félreállíthatják Piastrit
Vezess
Utasaidat, környezetedet veszélyezteted ezekben az autókban
Kovács Miklós
Rengeteg magyar autós örülhet az Európai Bizottság döntésének
Vezess
Bekapcsolták az új pesti traffipaxokat, rögtön kaszáltak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
V6
#V6
Hamvas Tamás
Utoljára szól igazán nagyot a kabrió Audi
Ennyi volt, vége a kétajtós Audiknak. Ez az S5 kabrió az utolsó nyitható tetős modell az Auditól, most érezni csak, mennyire rossz irányba halad...
Kováts Olivér
Most vadul meg igazán a ’80-as évek Porsche 911-ese
Fogyókúrára küldték, miközben lényegesen erősebb lett a Lanzante által továbbgondolt Porsche 911. Az eddiginél is erősebb konstrukcióval egy...
Hamvas Tamás
Ha Maseratiból is a praktikus kell, megtaláltad
„Kategóriaelső” hátsó tér, óriási csomagtartó, kényelmes beszállás. Hogy van mellé egy 530 lóerős bitang V6, szinte már mellékes is a Maserati...
Hamvas Tamás
490 lóerő csodás formában - Maserati GranTurismo
Telivér V6-os motorral folytatja karrierjét az olasz luxus túraautó, a Maserati GranTurismo, aminek Modena változatát itthon próbálhattuk ki.
Hamvas Tamás
Hosszú ideje ez a legérdekesebb Ford
V6-os benzinmotor, masszív összkerékhajtás, trükkösen variálható karosszéria és retro formavilág. A Ford Bronco minden részlete telitalálat...
Kovács Miklós
Az Euro 7 nem öli meg az Alfa Romeo bivalyerős hathengeresét
Vannak még jó hírek a benzinégetés rajongóinak, az Euro 7 bevezetésével nem nyugdíjazzák az olaszok a kínálat csúcsát képviselő, dupla turbós V6-ost...
Szörényi András
Használt autó: ami olcsó, azzal csak a baj van?
Nem létezik költségmentes használt autó, pláne nem terem ilyen a piac legolcsóbb autói között. Mi egy 916-os Alfát állítottunk emelőre a 220 lóerős,...
Szörényi András
Ezek voltak a legmegbízhatóbb japán autók?
Joggal mondják néhány autóra, hogy ezt sem megvenni nehéz. A V6-os Nissan Maxima ára ma már alacsony, de ez csak az első tétel. Mire számíthatsz...
Földes Attila
Nappal melós, délután családi autó, mi az?
Nem viccelt a Volkswagen, amikor megálmodta a második generációs Amarokot. A Fordtól származó műszaki alapra épülő pick-up hatalmas, erős és mindent...
Szörényi András
Pont egy drága pickup kell a magyar vevőknek?
Észak-Amerikából vette át a Ford azt a hathengeres dízelmotort, ami a nagy szám az új Rangerben. Érdemes volt Európának reaktiválni az F-150-ből már...
Előző
1
2
3
…
15
Következő