Alig egy évvel azután, hogy a prototípusukkal az öt legjobb idő közé kerültek, és a sorozatgyártású elektromos autók kategóriáját megnyerték, a vállalat visszatért egy újabb körre. Ezúttal a csapat nemcsak sikerrel járt, de David Pittard versenyző kezei között közel 24 másodpercet faragtak a korábbi idejükből.
Emlékeztetőül: az SU7 Ultra prototípusának korábbi rekordja 6:46.87 volt. Ha most egy kicsit vakarod a fejed, nos, ne aggódj, a helyzet elég zavaros. A Xiaomi ugyanis külön rekordidőket állít fel az SU7 prototípusára és ugyanannak az autónak a sorozatgyártású változatára is, ami kétségtelenül megnehezíti a dolgok követését.
A sorozatgyártású autó rekordja vitathatatlanul még lenyűgözőbb, annak ellenére, hogy lassabb (7:04.957), mivel messze vezet a sorozatgyártású elektromos autók kategóriájában. Ennek eléréséhez nem kisebb neveket utasított maga mögé, mint a Porsche Taycant és a Rimac Neverát. Igen, a horvát eszement hiperautó lassabb volt, mint ez a négyajtós kínai szedán. Mindezek ellenére az új prototípusrekord sem piskóta.
Az új prototípusrekord: 6:22.091
A nem piacra szánt, lecsupaszított SU7 Ultra 6:22.091-es köridőt ért el, ami több mint lenyűgöző. Ezzel letaszította a trónról a Lotus Evija X prototípust, amely 6:24.04-es időt futott meg. Most az SU7 Ultra a harmadik helyen áll, és valószínűleg ott is marad.
A második helyezett, a VW ID.R megelőzéséhez 6:05.33-nál kellene gyorsabbnak lennie. Az abszolút első hely pedig szinte mindenki számára elérhetetlen, hiszen a valaha volt egyik legpengébb versenyautó felhúzott verziójával állították fel. A Porsche 919 Hybrid Evót Timo Bernhard hajtotta, és ért el egy hihetetlen, 5:19:546-os időt a Zöld Pokolban.

