A klasszikus, laborban végzett törésteszteken túl a való élet szituációit is vizsgálják, mondhatni halálra kínozzák az adott típust. Ezt a tortúrát a Gordon Murray Automotive (GMA) által fejlesztett különlegességnek, a T.33-asnak is végig kell szenvednie. A cég pedig van annyira kedves, hogy megmutatja mindezt.
A videó szerint igencsak nehéz munkanap várt szerencsétlen T.33-asra, a fejlesztők nekicsapták egy padkának, mű állatot ütöttek el, és több különféle rázós útfelületen zúztak végig. A tesztek célja a légzsák vezérlésének megfelelő kalibrálása volt. A rendszer ugyanis a hirtelen lassulást érzékeli, de nem mindegy, milyen körülmények között történik mindez. Egy padkára ráhajtva nem cél a sofőr arcába robbantani a légzsákot, ezért ilyen valós szituációk adatait felhasználva finomhangolják a rendszert.
T.33 ‒ a vezetés csúcsa
A sebességváltó hatfokozatú manuális, méghozzá ultrakönnyű (82 kg) kivitelben. Felárért rendelhető kormányról kapcsolható IGS automata váltó is, ami funkcióját tekintve olyan, mint a dupla kuplungos váltók (késlekedés nélkül kapcsolja a fokozatokat), de olcsóbb, egyszerűbb és könnyebb azoknál.
Az elöl-hátul kettős keresztlengőkaros futómű mellett elektrohidraulikus a kormányszervó. A fékrendszert karbon-kerámia tárcsákkal szerelték, az igazi nagy dobás pedig a félig teherviselő elemként beépített V12-es hajtáslánc.
A 3,9 literes motor száraz karteres kenést kapott, nincs viszont feltöltés: az atmoszferikus motor tizenkét hengere négy fojtószelepen keresztül kapja a levegőt, és huszonnégy (hengerenként kettő) injektoron keresztül a benzint.
A 451 Nm maximális forgatónyomaték 90 százaléka végig elérhető 4500 és 10 500/perc között, a maximális fordulatszám 11 100/perc. A csúcsteljesítmény 617 lóerő; ehhez 10 250-ig kell forgatni a motort.

