Ma már nincs értelme nagyszabású reklámfilmeket gyártani bőröndnyi dollárból. Az influenszerek elvégzik az aprómunkát, összetettebb kampányokat gyártanak a kommunikációs cégek, nem egy nagyívű, látványos kisfilmre koncentrálnak.

Másképp volt ez a kilencvenes évek közepén, amikor a Shell a világ pénzét kezdte el beleönteni a Ferrarival közös reklámokba. Mind közül a leglátványosabb a menet közben, repülőgépről végrehajtott tankolás volt. 

Aki akkor látta, azóta sem felejtette el.

Még a CGI-korszak előtt jártunk, és a gyors vágásokkal tarkított, akciódús reklám elhitette az egyszeri nézővel, hogy tényleg egy  C-123 Provider repült az 1997-es F1-es Ferrari fölé, és töltötte fel Shell üzemanyaggal. Nos, a valóságban ez nem történt meg, de a forgatáson készült videókból kiderül, hogy itt mindenki megizzadt a fizetéséért. 

A repülő és az F1-es gép tényleg ott volt a Mojave-sivatagban, és a sebességből sem volt hiány, csak magát a tankolást nem tudták kivitelezni. Ettől függetlenül, amikor a stáb egy padlógázon haladó, nyitott kamerakocsin hasal, miközben épp pár méterrel fölöttük elhúz a C-123, előtte az F1-es autóval, az joggal kerül be az emlékkönyvekbe.