A gömb alakú abroncstól a csontszerkezetet imitáló gumiig, a pitypangból gyártott pneumatiktól az évtizedes kísérletezések után a mai napig számkivetettként kezelt levegő nélküli kerekekig szüntelenül kutat és kísérletezik az abroncsipar.

Amiről most írunk, az nem viszi előre a közlekedés ügyét, nem lesz tőle zöldebb, biztonságosabb, könnyebb az autónk. Új területeket nyithat viszont a cross-branding, azaz a márkák egymást támogató arculati cseréje terén: a cipőket egyébként is kedvelő Lexus új crossoveréhez, az UX-hez egy ikonikus Nike tornacipő fazonját felhasználva készítettek kereket.

Autóra húztak edzőcipőt 1
Autóra húztak edzőcipőt 2

Autóra húztak edzőcipőt

Autóra húztak edzőcipőt

Autóra húztak edzőcipőt 11
Autóra húztak edzőcipőt 12
Autóra húztak edzőcipőt 13
Autóra húztak edzőcipőt 14
Autóra húztak edzőcipőt 15
Autóra húztak edzőcipőt 16
Autóra húztak edzőcipőt 17
Autóra húztak edzőcipőt 18
Fotó megosztása:

A cipőt annak idején egy független designer tervezte, és most is az ő nevével fémjelezve jelent meg a kiállítási darab – mert, hogy az összevissza mintázatú, hófehér abronccsal egyetlen métert sem szeretnénk a forgalomban megtenni, az nyilvánvaló.

Az elképzelés egyébként nem rossz, és fordítva már láttunk is ilyet, azaz amikor cipőtalp kapott autógumiról kölcsönzött keveréket és mintázatot.

Autóra húztak edzőcipőt 19