Valamilyen oknál fogva a Teslák tulajdonosai szeretik versenypályán is meghajtani az autót, ami meglepően ügyesen veszi ezeket az akadályokat. A Tesla maga is tudja, hogy az erős villanyautó sokak számára csábító, ezért a Model 3-as kétmotoros változatához kifejlesztette a versenypályára való üzemmódot, amiben akár gumit is égethet kedvére, akinek ez jelenti a boldogságot. Az autót, mellyel Randy Pobst ment Willow Springs-ben Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikkal szerelték fel és Brembo fékbetéteket kapott. Ennek köszönhetően 1:21,49-es időt ment. Összehasonlításképp a Ferrari 458 Italia 1:22,30-at tudott.

Utóbbi egyébként ráfért a Tesla Model 3-ra, mert a legtöbben éppen a hamar elfogyó fékekre panaszkodtak a kisebbik villanyos limuzin kapcsán. A másik probléma a hűtéssel akadt, de a Tesla azt ígéri, hogy javítottak a hőmenedzsmenten, így sem az akksik, sem a motorok nem  melegszenek túl, így a maximális teljesítmény is tovább elérhető, az autó nem fogja vissza magát.

A kétmotoros Tesla Model 3 450 lóerős teljesítményű, közel 640 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből kicsit több mint 3,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.