A CLK-GTR minden idők egyik legsikeresebb versenyautója, 1998-ban Ricardo Zonta a szezon összes versenyét megnyerte az AMG fejlesztette vassal.
Egy újabb legenda, a Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II. 232 lóereje még mindig tiszteletet parancsol.
Egy újabb legenda, a Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II. 232 lóereje még mindig tiszteletet parancsol.
8 fotó

Egy emberöltő elég volt ahhoz, hogy független kis cégből a DTM és a GT versenyek urai legyenek, ennek az útnak állít emléket a következő videó.

Egy emberöltő elég volt ahhoz, hogy független kis cégből a DTM és a GT versenyek urai legyenek, ennek az útnak állít emléket a következő videó.

Nem ma volt, hogy egy diktátorlimuzinba oltott versenyautó megnyerte a Nürburgringen rendezett 24 órás versenyt. Ez volt a a 6.3 literes 420 lóerős motorral megáldott vörös disznó, az AMG egyik legemlékezetesebb alkotása, egyben az első lépcsőfok ahhoz, hogy ma a legdurvább Mercedesek kivétel nélkül AMG jelzéssel kerüljenek a szalonokba. Egy emberöltő elég volt ahhoz, hogy független kis cégből a DTM és a GT versenyek urai legyenek.

Ez hatalmas eredmény egy 44 éves cégtől, ennek a Mercedes gyárral megtett közös útnak, és fejlődésnek állít emléket a következő kis videó, ami a csillagos márka minden rajongójának igazi csemege lehet.


Ha ez nem volt elég, itt egy közel tízperces kisfilm, ugyanabból a témából, némi kommentárral:)