2012-ben láttuk először, ma a legfrissebb Mitsubishi-arcot viseli
2012-ben láttuk először, ma a legfrissebb Mitsubishi-arcot viseli
Fotó megosztása:
4,6 méteres körön megfordul, igazi városi kisautó
4,6 méteres körön megfordul, igazi városi kisautó
Fotó megosztása:
50 000 forint a sarok-, 70 000 forint a középső lökhárítótoldat
50 000 forint a sarok-, 70 000 forint a középső lökhárítótoldat
Fotó megosztása:
Japán szívómotoros autó itthon a legolcsóbb új autó
Japán szívómotoros autó itthon a legolcsóbb új autó
Fotó megosztása:
Klasszikus kiegészítő, ma már nem jellemző darabok
Klasszikus kiegészítő, ma már nem jellemző darabok
Fotó megosztása:
Egészen kívánatosnak néz ki a feláras metálfényezéssel
Egészen kívánatosnak néz ki a feláras metálfényezéssel
Fotó megosztása:
Sportosnak tűnik, de nagyon nem az
Sportosnak tűnik, de nagyon nem az
Fotó megosztása:
Karbonmintás piros csíkos, de van ezüst csíkos is, ha kifinomultabb kéne és ínyenc vagy
Karbonmintás piros csíkos, de van ezüst csíkos is, ha kifinomultabb kéne és ínyenc vagy
Fotó megosztása:
A hátsó lámpák is megváltoztak, ledes egységeket kapott
A hátsó lámpák is megváltoztak, ledes egységeket kapott
Fotó megosztása:
Máshol Mirage, a nálunk ismert Colt utódja
Máshol Mirage, a nálunk ismert Colt utódja
Fotó megosztása:
Hátulra is van toldat és a küszöbökre is
Hátulra is van toldat és a küszöbökre is
Fotó megosztása:
Kókadozó króm kipufogóvég
Kókadozó króm kipufogóvég
Fotó megosztása:
A szárny alapáras
A szárny alapáras
Fotó megosztása:
15 colos a nagyfelni
15 colos a nagyfelni
Fotó megosztása:
Fordulékony, pici, de nem fürge, 15,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra
Fordulékony, pici, de nem fürge, 15,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra
Fotó megosztása:
Csak elsőkerék-hajtású lehet, a hosszú első túlnyúlás miatt itt-ott leér az orra
Csak elsőkerék-hajtású lehet, a hosszú első túlnyúlás miatt itt-ott leér az orra
Fotó megosztása:
Mindenféle külső kiegészítővel felcsicsázható
Mindenféle külső kiegészítővel felcsicsázható
Fotó megosztása:
Morcos, de nem ez fog letakarítani a belső sávban
Morcos, de nem ez fog letakarítani a belső sávban
Fotó megosztása:
Vetítőlencsés első fényszórókat kapott
Vetítőlencsés első fényszórókat kapott
Fotó megosztása:
A prémium üléshuzat már csak a csúcsfelszereltségű modellhez érhető el, az anyagok nem túl jók
A prémium üléshuzat már csak a csúcsfelszereltségű modellhez érhető el, az anyagok nem túl jók
Fotó megosztása:
Bal oldalra került az indítógomb
Bal oldalra került az indítógomb
Fotó megosztása:
A kormány fogása jó, a kormányzás kevésbé
A kormány fogása jó, a kormányzás kevésbé
Fotó megosztása:
Egészen kényelmesek az ülések
Egészen kényelmesek az ülések
Fotó megosztása:
Kézi helyett CVT-váltóval próbáltuk
Kézi helyett CVT-váltóval próbáltuk
Fotó megosztása:
7 colos a multimédia, ennél már van egy fejlettebb is a csúcsmodellhez, itt elég sok a zongoralakk
7 colos a multimédia, ennél már van egy fejlettebb is a csúcsmodellhez, itt elég sok a zongoralakk
Fotó megosztása:
Összességében nem néz ki rosszul, de az anyagok mindenfelé máshogyan csillannak, és sorjásak is
Összességében nem néz ki rosszul, de az anyagok mindenfelé máshogyan csillannak, és sorjásak is
Fotó megosztása:
Szűkös, de el lehet férni hátul, négy emberrel már nagyon leül az autó
Szűkös, de el lehet férni hátul, négy emberrel már nagyon leül az autó
Fotó megosztása:
1,2 literes, háromhengeres szívómotor 71 lóerővel
1,2 literes, háromhengeres szívómotor 71 lóerővel
Fotó megosztása:
235 liter nem a világ, de a heti bevásárlás belefér
235 liter nem a világ, de a heti bevásárlás belefér
Fotó megosztása: