Röviden – Suzuki Jimny haszonjármű | |
---|---|
Mi ez? | A Suzuki 2018-ban, 20 év után mutatta be a Jimny legfrissebb generációját, ami most éppen csak haszonjárműként kapható |
Mit tud? | Lehetetlen nem szeretni, annyira cuki a Jimny, és terepen, valódi, nehéz terepen is ügyesen mozog |
Mibe kerül? | Nettó 5,9 milliótól indul az árlista, ami áfával 7,5 millió |
Kinek jó? | El nem tudom képzelni, milyen vállalkozáshoz kellhet egy teher Jimny, de oda biztos nagyon stílusos és komoly tudású autó |
Szegény Jimny-vel csúnyán kibabrált a CO2 kibocsátási norma, így hiába őrültek meg érte az emberek attól a perctől kezdve, hogy az első kép megjelent róla, nem sokáig volt jelen az európai, illetve a hazai piacon. Pedig igény volt rá, hiába volt borsos az ára, és kellett rá sokat várni, mégis jól fogyott. Olyannyira, hogy a Suzuki szinte nem is tudott annyit gyártani belőle, amennyit felvett volna a piac. Ennek ellenére mégis le kellett vele állni, mert az 1,5-ös, szívó benzinmotorral magasra csúszott volna a modellpaletta CO2 kibocsátása, amit egy autógyártó sem engedhet meg magának, így tavaly el is búcsúzhattunk a Jimnytől. Most azonban visszatért, igaz nem személyautóként, hanem kisméretű haszonjárműként, mindössze két üléssel, ráccsal elválasztott raktérrel. De mégis itt van.


Haszonjárműként tér vissza a legcukibb Suzuki
Haszonjárműként tér vissza a legcukibb Suzuki























