Röviden – Nissan Navara Off-roader AT32 | |
---|---|
Mi ez? | A Nissan összefogott az Arctic Trucks nevű céggel, hogy még strapabíróbb jószágot faragjanak a Navarából |
Mit tud? | A 4×4-es hajtásláncot kiegészítették szinte mindennel, ami csak jól jöhet terepjárásnál |
Mibe kerül? | A Navara árához még 2,4, illetve 1,3 milliót kell hozzácsapni, attól függően, hogy csak a Standard, vagy az opciós csomagra is vágyik a vevő |
Kinek jó? | Akinek ronda terepen van hozós-vivős dolga, az boldog lehet vele, de az is örülhet neki, aki csak úgy, minden praktikus ok nélkül gerjed a nagy, nehéz, masszív vasakra |
Bár alapvetően egy pickupnak munkagépnek kellene lennie, a Nissannál ez nem mindig van így. Az eladott Nissan Navara flotta jelentős részét teszik ki a jól felszerelt, gazdagon teleextrázott példányok, amiket nem feltétlenül arra használnak, amire egy platós munkagépet szokás. Hogy az se legyen szomorú, aki a szépen felszerelt Navara bő 10 milliójánál is többet költene pickupra, annak is van megoldás, nekik ajánlható a Navara Off-roader AT 32.
Ha minden, a terepjáráshoz szükséges extrát beikszel a vevő, akkor simán elkölthet még vagy 4 millió forintot az autójára. Szerencsére nekünk nem kellett, hogy kipróbálhassuk az összes csodacuccot, amit az Arctic Trucks névre hallgató, amúgy Toyota-, Mercedes-, Isuzu- és Ford-átalakításokat is végző cég belepasszírozott a Nissan platós 4×4-esébe, a Navarába.