Személyautó-pótléknak már túl nagyok ezek a mai pickupok
Személyautó-pótléknak már túl nagyok ezek a mai pickupok
Fotó megosztása:
A 190 lóerős változatnak az ereje is megvan ehhez a belsős-v-takarító pofához
A 190 lóerős változatnak az ereje is megvan ehhez a belsős-v-takarító pofához
Fotó megosztása:
Méretek: 5300x1850x1840 mm, tengelytáv: 3150 mm
Méretek: 5300x1850x1840 mm, tengelytáv: 3150 mm
Fotó megosztása:
A vonóhorogra 3,5 tonnás vontatmány akasztható
A vonóhorogra 3,5 tonnás vontatmány akasztható
Fotó megosztása:
Egy tonna feletti a dupla kabinos Navara hasznos teherbírása
Egy tonna feletti a dupla kabinos Navara hasznos teherbírása
Fotó megosztása:
750 kilóig sima B-s jogsival is húzható vontatmány, ennél nehezebb utánfutóhoz, lakókocsihoz már E-s jogsi is kell
750 kilóig sima B-s jogsival is húzható vontatmány, ennél nehezebb utánfutóhoz, lakókocsihoz már E-s jogsi is kell
Fotó megosztása:
A kis bódét röhögve húzta földúton, sárban is a 4x4-es automata Navara
A kis bódét röhögve húzta földúton, sárban is a 4x4-es automata Navara
Fotó megosztása:
Na jó, egy kicsit csalós a kép, de akkor is mutatja, milyen irdatlan nagy a Nissan homlokfelülelete; ez meg is látszik a fogyasztáson
Na jó, egy kicsit csalós a kép, de akkor is mutatja, milyen irdatlan nagy a Nissan homlokfelülelete; ez meg is látszik a fogyasztáson
Fotó megosztása:
A navigáció sem esett kétségbe ettől az úttól, simán ráküldte a Navarát
A navigáció sem esett kétségbe ettől az úttól, simán ráküldte a Navarát
Fotó megosztása:
A navigáció sem esett kétségbe ettől az úttól, simán ráküldte a Navarát
A navigáció sem esett kétségbe ettől az úttól, simán ráküldte a Navarát
Fotó megosztása:
Profilból bármivel összekeverhető, L200-tól D-Max-ig
Profilból bármivel összekeverhető, L200-tól D-Max-ig
Fotó megosztása:
Elegáns a krómtükör a fullos-közeli autón
Elegáns a krómtükör a fullos-közeli autón
Fotó megosztása:
Bruttó 24440 forint ez a szélterelő elem
Bruttó 24440 forint ez a szélterelő elem
Fotó megosztása:
A küszöb nem csak látványelem, védi a karosszériát, ha feltámaszkodna egy buckán a Navara
A küszöb nem csak látványelem, védi a karosszériát, ha feltámaszkodna egy buckán a Navara
Fotó megosztása:
Egy igazi XXI. századi platóajtó, tolatókamerával a kilincsben
Egy igazi XXI. századi platóajtó, tolatókamerával a kilincsben
Fotó megosztása:
255/60 R 18 a személyautósabb Navarák abroncsmérete
255/60 R 18 a személyautósabb Navarák abroncsmérete
Fotó megosztása:
Félmilliós extra az alumínium platófedél
Félmilliós extra az alumínium platófedél
Fotó megosztása:
Ideális törölközőszárító a platófedeles Navara
Ideális törölközőszárító a platófedeles Navara
Fotó megosztása:
Az esőtől egész jól véd a fedél, csak alulról és a hátsó platóajtó felől jut be egy kis por, nedvesség
Az esőtől egész jól véd a fedél, csak alulról és a hátsó platóajtó felől jut be egy kis por, nedvesség
Fotó megosztása:
A teleszkóp kiakasztható, a fedél teljesen felnyitható
A teleszkóp kiakasztható, a fedél teljesen felnyitható
Fotó megosztása:
AdBlue-adalékkal Euro 6-os a 2,3 literes dízel
AdBlue-adalékkal Euro 6-os a 2,3 literes dízel
Fotó megosztása:
Csendes, kulturált, erős a közös nyomócsöves négyhengeres
Csendes, kulturált, erős a közös nyomócsöves négyhengeres
Fotó megosztása:
Az új Navara egyik nagy trükkje a komfortot javító csavarrugó elöl-hátul
Az új Navara egyik nagy trükkje a komfortot javító csavarrugó elöl-hátul
Fotó megosztása:
Az új Navara egyik nagy trükkje a komfortot javító csavarrugó elöl-hátul
Az új Navara egyik nagy trükkje a komfortot javító csavarrugó elöl-hátul
Fotó megosztása:
Kicsit lágy az egyen-Nissan-kormány a nagy pickuphoz
Kicsit lágy az egyen-Nissan-kormány a nagy pickuphoz
Fotó megosztása:
A hétfokozatú automata megfontolt és önfejű, kézi kapcsolásra váltva is visszaveszi az irányítást másodperceken belül
A hétfokozatú automata megfontolt és önfejű, kézi kapcsolásra váltva is visszaveszi az irányítást másodperceken belül
Fotó megosztása:
Kétzónás automata klíma és a megszokott nissanos HMI
Kétzónás automata klíma és a megszokott nissanos HMI
Fotó megosztása:
A Navara is megkapta a körkamerás parkolássegítőt
A Navara is megkapta a körkamerás parkolássegítőt
Fotó megosztása:
Hosszú a hetedik, de az automatával így is magas a fogyasztás. Kézi váltóval simán 3 literrel kevesebbet eszik üresen az autó
Hosszú a hetedik, de az automatával így is magas a fogyasztás. Kézi váltóval simán 3 literrel kevesebbet eszik üresen az autó
Fotó megosztása:
A klíma komfortosabb számos személyautóénál
A klíma komfortosabb számos személyautóénál
Fotó megosztása:
Igazán egyszerű dolog a 4x4, a felező vagy a diffizár kapcsolása
Igazán egyszerű dolog a 4x4, a felező vagy a diffizár kapcsolása
Fotó megosztása:
Kényelmes, de nem tart a szék, puha, de gyűrődik, kopik a plüsskárpit rajta
Kényelmes, de nem tart a szék, puha, de gyűrődik, kopik a plüsskárpit rajta
Fotó megosztása:
Tipikus pickup-jelenség a 100-200 ezer km-re a szivacsig kikopó üléshuzat ezen a ponton
Tipikus pickup-jelenség a 100-200 ezer km-re a szivacsig kikopó üléshuzat ezen a ponton
Fotó megosztása:
Széles, puha a hátsó pad
Széles, puha a hátsó pad
Fotó megosztása:
Finom plüsskárpit
Finom plüsskárpit
Fotó megosztása:
A térdhellyel nincs baj, viszont felhúzott lábakkal kell ülnünk, alacsonyan van az ülőlap
A térdhellyel nincs baj, viszont felhúzott lábakkal kell ülnünk, alacsonyan van az ülőlap
Fotó megosztása:
Hátra is jutott szellőző
Hátra is jutott szellőző
Fotó megosztása: