Kurtább, szélesebb és laposabb lett a negyedik generációs Yaris
Kurtább, szélesebb és laposabb lett a negyedik generációs Yaris
Fotó megosztása:
Teljesen más kakatere lett a Toyota kisautójának, mint elődjének
Teljesen más kakatere lett a Toyota kisautójának, mint elődjének
Fotó megosztása:
Kisebb túlnyúlások, nagyobb tengelytáv
Kisebb túlnyúlások, nagyobb tengelytáv
Fotó megosztása:
Domborulatok, szélesítések
Domborulatok, szélesítések
Fotó megosztása:
Különösen farban lett optikailag erős a Yaris
Különösen farban lett optikailag erős a Yaris
Fotó megosztása:
A hibridben hátul tárcsafék kandikál ki a felni rései mögül
A hibridben hátul tárcsafék kandikál ki a felni rései mögül
Fotó megosztása:
LED-es csík a nappalifény, de ha kell, irányjelzővé alakul
LED-es csík a nappalifény, de ha kell, irányjelzővé alakul
Fotó megosztása:
A hibrid mellett sima benzines is kapható az új Yarisból
A hibrid mellett sima benzines is kapható az új Yarisból
Fotó megosztása:
Az aprócska irányjelző lámpa alig látszik menet közben
Az aprócska irányjelző lámpa alig látszik menet közben
Fotó megosztása:
Több anyag is megpuhult a generációváltáskor
Több anyag is megpuhult a generációváltáskor
Fotó megosztása:
Jól tartanak a mélyebbre és hátrébb került ülések
Jól tartanak a mélyebbre és hátrébb került ülések
Fotó megosztása:
Civilizált, élhető belső, okos extrákkal
Civilizált, élhető belső, okos extrákkal
Fotó megosztása:
Apró, jó fogású kormány
Apró, jó fogású kormány
Fotó megosztása:
Digitális műszeregység
Digitális műszeregység
Fotó megosztása:
Itt az összes ablakemelő automata
Itt az összes ablakemelő automata
Fotó megosztása:
Jópofa ajtónyitó komplexum
Jópofa ajtónyitó komplexum
Fotó megosztása:
Ülésfűtés és klímavezérlés
Ülésfűtés és klímavezérlés
Fotó megosztása:
Jó magasra került a grafikában nem túl combos kijelző
Jó magasra került a grafikában nem túl combos kijelző
Fotó megosztása:
Nem nehéz vele takarékosan autózni
Nem nehéz vele takarékosan autózni
Fotó megosztása:
Elektromos kézifék
Elektromos kézifék
Fotó megosztása:
Vakon is felismerhető gombok a kormányon
Vakon is felismerhető gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Vakon is felismerhető gombok a kormányon
Vakon is felismerhető gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Kétzónás automata klíma, saját gombokkal
Kétzónás automata klíma, saját gombokkal
Fotó megosztása:
A kormányfűtés nem túl gyakori extra ebben a méretkategóriában
A kormányfűtés nem túl gyakori extra ebben a méretkategóriában
Fotó megosztása:
A hátsó ülések alatt vannak az akkumulátorok
A hátsó ülések alatt vannak az akkumulátorok
Fotó megosztása:
Talán, ha nem lenne a palacktartó, nagyobb nyílás maradna a beszálláshoz
Talán, ha nem lenne a palacktartó, nagyobb nyílás maradna a beszálláshoz
Fotó megosztása:
190 centivel ennyi a lábtér. Nem kényelmetlen, de határeset
190 centivel ennyi a lábtér. Nem kényelmetlen, de határeset
Fotó megosztása:
Ekkora résen kell bemászni a hátsó sorba
Ekkora résen kell bemászni a hátsó sorba
Fotó megosztása:
Kétféle magasságú lehet a csomagtartó padlója
Kétféle magasságú lehet a csomagtartó padlója
Fotó megosztása:
A padló alatti rekeszben a gumijavító szett
A padló alatti rekeszben a gumijavító szett
Fotó megosztása:
Menet közben nem annyira zavaró, hogy csak három henger dolgozik a motortérben
Menet közben nem annyira zavaró, hogy csak három henger dolgozik a motortérben
Fotó megosztása: