Feketében nem igazán látványos a sok műanyag rátét
Feketében nem igazán látványos a sok műanyag rátét
Fotó megosztása:
Izgalmas, kerek fenék, látványos lámpatesttel
Izgalmas, kerek fenék, látványos lámpatesttel
Fotó megosztása:
Jól áll a fekete autónak a fehér, mintás tető
Jól áll a fekete autónak a fehér, mintás tető
Fotó megosztása:
Fent a nappalifény, alatta az igazi lámpa
Fent a nappalifény, alatta az igazi lámpa
Fotó megosztása:
Régi Citroën-embléma a tükör tövében
Régi Citroën-embléma a tükör tövében
Fotó megosztása:
Két, párhuzamos csíkban ott van az embléma is
Két, párhuzamos csíkban ott van az embléma is
Fotó megosztása:
Izgalmas mintájú hátsó lámpa
Izgalmas mintájú hátsó lámpa
Fotó megosztása:
C3-as
C3-as
Fotó megosztása:
A mintás tető is az extra felszereltséghez tartozik
A mintás tető is az extra felszereltséghez tartozik
Fotó megosztása:
Bronz betét az Airbumpban
Bronz betét az Airbumpban
Fotó megosztása:
Egyedi mintájú felni
Egyedi mintájú felni
Fotó megosztása:
Díszcsík a tető sarkánál
Díszcsík a tető sarkánál
Fotó megosztása:
Tágas, barátságos a C3-as belseje
Tágas, barátságos a C3-as belseje
Fotó megosztása:
Tapintásra és szemre is csinos az üléskárpit
Tapintásra és szemre is csinos az üléskárpit
Fotó megosztása:
Bronzszínű betétek az utastérben is
Bronzszínű betétek az utastérben is
Fotó megosztása:
Kormányzása precíz, fordulóköre 10,9 méter
Kormányzása precíz, fordulóköre 10,9 méter
Fotó megosztása:
A kilátást nem rontják vastag oszlopok
A kilátást nem rontják vastag oszlopok
Fotó megosztása:
Jó fogású a bőrborítású kormány
Jó fogású a bőrborítású kormány
Fotó megosztása:
Jó poén a bőr ajtóbehúzó
Jó poén a bőr ajtóbehúzó
Fotó megosztása:
Vékony textil teszi barátságosabbá a kárpitozást
Vékony textil teszi barátságosabbá a kárpitozást
Fotó megosztása:
Dupla légbeömlő került középre
Dupla légbeömlő került középre
Fotó megosztása:
Díszvarrás a légbeömlő környékén
Díszvarrás a légbeömlő környékén
Fotó megosztása:
Egyszerű műszerfal
Egyszerű műszerfal
Fotó megosztása:
Könnyen értelmezhető, analóg órás műszerfal
Könnyen értelmezhető, analóg órás műszerfal
Fotó megosztása:
12 voltos aljzat és USB-csatlakozó
12 voltos aljzat és USB-csatlakozó
Fotó megosztása:
A klímavezérlés hűlt helye. Inkább beleköltözött a fedélzeti rendszerbe
A klímavezérlés hűlt helye. Inkább beleköltözött a fedélzeti rendszerbe
Fotó megosztása:
A hatfokozatú automatikus váltó nem a legkomfortosabb
A hatfokozatú automatikus váltó nem a legkomfortosabb
Fotó megosztása:
Origins címkécske
Origins címkécske
Fotó megosztása:
A vezetőtámogató rendszerek nagyjából ennyiben ki is merülnek
A vezetőtámogató rendszerek nagyjából ennyiben ki is merülnek
Fotó megosztása:
Hagyományos rögzítőfék
Hagyományos rögzítőfék
Fotó megosztása:
Hátul szerényebb a helykínálat
Hátul szerényebb a helykínálat
Fotó megosztása:
Előrehajtás után becsípi az övet az ülés
Előrehajtás után becsípi az övet az ülés
Fotó megosztása:
300 literes, mély csomagtartó
300 literes, mély csomagtartó
Fotó megosztása:
Sík padlóról ne is álmodjon a C3-tulaj
Sík padlóról ne is álmodjon a C3-tulaj
Fotó megosztása:
A pótkerékért jár a piros pont
A pótkerékért jár a piros pont
Fotó megosztása:
Szerény csomagtér-világítás
Szerény csomagtér-világítás
Fotó megosztása:
Van kampócska is
Van kampócska is
Fotó megosztása: