Minden Citroën frontja így néz ki manapság
Minden Citroën frontja így néz ki manapság
Fotó megosztása:
Méretek: 3996x1749x1474 mm
Méretek: 3996x1749x1474 mm
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2539 mm
Tengelytáv: 2539 mm
Fotó megosztása:
Katalógus szerint 1085 kilogrammot nyom az 1,2-es turbóval
Katalógus szerint 1085 kilogrammot nyom az 1,2-es turbóval
Fotó megosztása:
A legjellegtelenebb szög: ha nem lenne emblémája, lehetne Swift is, Polo is akár
A legjellegtelenebb szög: ha nem lenne emblémája, lehetne Swift is, Polo is akár
Fotó megosztása:
Az ötlet jó, a látvány vicces, de az Airbump pont ott nem véd, ahl legjobban kéne: az ajtó domborulatának legkívülre eső pontján és a hátsó ajtóélen
Az ötlet jó, a látvány vicces, de az Airbump pont ott nem véd, ahl legjobban kéne: az ajtó domborulatának legkívülre eső pontján és a hátsó ajtóélen
Fotó megosztása:
SUV-os rátét a szép gyári alufelni felett
SUV-os rátét a szép gyári alufelni felett
Fotó megosztása:
Nagyon vidám a kabin hangulata, de ne feledjük: ezen a C3-ason, ebben a felszereltségben, ezekkel az extrákkal 5,8 milliós árcédula lóg
Nagyon vidám a kabin hangulata, de ne feledjük: ezen a C3-ason, ebben a felszereltségben, ezekkel az extrákkal 5,8 milliós árcédula lóg
Fotó megosztása:
Az ergonómia jó, leszámítva persze a témes logikájú, lassú és nehézkesen kezelhető HMI-t
Az ergonómia jó, leszámítva persze a témes logikájú, lassú és nehézkesen kezelhető HMI-t
Fotó megosztása:
A bőröndfogantyú és a színes betét természetesen feláras tétel
A bőröndfogantyú és a színes betét természetesen feláras tétel
Fotó megosztása:
Az ülés kényelmes, hosszú távon se fárasztó, csak iszonyat vastag, helyrabló a támlája
Az ülés kényelmes, hosszú távon se fárasztó, csak iszonyat vastag, helyrabló a támlája
Fotó megosztása:
Mókás és funkcionális egyben a műszeregység
Mókás és funkcionális egyben a műszeregység
Fotó megosztása:
Fúj, de lehet utálni ezt a túlvirtualizált, nehézkes, buta menürendszert!
Fúj, de lehet utálni ezt a túlvirtualizált, nehézkes, buta menürendszert!
Fotó megosztása:
Két BMW-t is befalaztak a C3 műszerfalába
Két BMW-t is befalaztak a C3 műszerfalába
Fotó megosztása:
A minőségérzet, a részletezettség nem jellemző a kategóriára, sok szempontból prémium élményt ad a C3
A minőségérzet, a részletezettség nem jellemző a kategóriára, sok szempontból prémium élményt ad a C3
Fotó megosztása:
Tágas a kesztyűtartó is, az ajtózsebek is hatalmasak
Tágas a kesztyűtartó is, az ajtózsebek is hatalmasak
Fotó megosztása:
A PSA örök bajuszkapcsolói a C3-ban is
A PSA örök bajuszkapcsolói a C3-ban is
Fotó megosztása:
A pedáltérre már nem jutott alkotói fantázia a gyári dizájn-stúdióban
A pedáltérre már nem jutott alkotói fantázia a gyári dizájn-stúdióban
Fotó megosztása:
A széles padon három gyerek is elfér, ha kell
A széles padon három gyerek is elfér, ha kell
Fotó megosztása:
Fejtér: elégséges
Fejtér: elégséges
Fotó megosztása:
Lábtér: határeset, túl vastag a támla
Lábtér: határeset, túl vastag a támla
Fotó megosztása:
Eddig megy le a hátsó ablak
Eddig megy le a hátsó ablak
Fotó megosztása:
A hátsó ajtó kárpitja is vidám látvány
A hátsó ajtó kárpitja is vidám látvány
Fotó megosztása:
A 300 literes raktér nehézkesen bővíthető, megint csak a túl vastag első üléstámla miatt
A 300 literes raktér nehézkesen bővíthető, megint csak a túl vastag első üléstámla miatt
Fotó megosztása:
Magas a raktérperem, de tágas a raktér
Magas a raktérperem, de tágas a raktér
Fotó megosztása:
A 110 lovas motorral előzni könnyedén lehet, elindulni kevésbé, mert alapjárat-közelben nagyon nyomatékszegény
A 110 lovas motorral előzni könnyedén lehet, elindulni kevésbé, mert alapjárat-közelben nagyon nyomatékszegény
Fotó megosztása:
Cuki, szerethető de nem olcsó kisautó egy erős és elegáns C3
Cuki, szerethető de nem olcsó kisautó egy erős és elegáns C3
Fotó megosztása:
3,1 millió a legolcsóbb, 68 lóerős C3, de az egy szürke szomorúság. A tesztautó csaknem a duplája az alapmodellnek árban
3,1 millió a legolcsóbb, 68 lóerős C3, de az egy szürke szomorúság. A tesztautó csaknem a duplája az alapmodellnek árban
Fotó megosztása: