Röviden – BMW X2 M35i | |
---|---|
Mi ez? | A BMW X1 crossover vagányabbra fazonírozott verziója, ebben a kivitelben a gyártó legerősebb négyhengeres motorjával 306 lóerővel |
Mit tud? | Divatos ékszerdoboz létére bitang száguldásra képes, amit egy ilyen test és egy ilyen hajtáslánc tudhat, azt tudja is |
Mibe kerül? | A típus alapára 16,9 millió forint, és ebben szinte minden benne van, minden extrát felpakolva sem éri el a 20 milliót |
Kinek jó? | Aki egy trendkövető, szabadidő-autós jegyekkel dúsított, bitang erős prémium kompakt autót szeretne, de nem hiányzik neki a klasszikus BMW-s hátsókerék-hajtás |
A BMW zseniálisan zsonglőrködött a kategóriákkal az elmúlt 15 évben. Kereszteztek mindent mindennel, volt már GT-nek nevezett furcsán púpos ötajtós szedánjuk, az X sorozat sportosabb tagjaival pedig saját kategóriát, a SAV-okat (Sport Activity Vehicle) teremtették meg.
Sarkaiból fordították ki az autós osztályrendszert, és ebben akkora gyakorlatot szereztek, hogy a BMW X2, főleg ebben az M35i kivitelben, 306 lóerővel szinte nem fér bele egyetlen skatulyába sem.
Már a szabadidő-autók és sportkupék világát egyesítő BMW X6 is egy kifacsart mutáns volt, az X2 meg tulajdonképpen ugyanez, csak az X1 rokonságaként. Ez okozza a triplacsavart, mert így a plaform és a hajtáslánc is teljesen más, a nagy X-testvérektől teljesen eltérő technológia lapul a lemezek alatt. Ez az autó egy BMW-bőrbe bújtatott MINI, amit szabadidő-autós címkékkel láttak el, de méretei alapján inkább az átlag kompaktok felé húz, és hagyományoktól eltérő technikája (négyhengeres keresztmotoros elrendezés, alapvetően elsőkerék-hajtás) ellenére beházasították az M-családba.





Mindenki tud követni?