Méretek: 4625*1815*1730 mm
Méretek: 4625*1815*1730 mm
Fotó megosztása:
22 centis hasmagasságával, lágy rugóival imádja a terepet a Forester
22 centis hasmagasságával, lágy rugóival imádja a terepet a Forester
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2670 mm
Tengelytáv: 2670 mm
Fotó megosztása:
Murvás úton 90-nel: Lettországban több nem aszfaltozott, de simára tömörített vidéki úton is jártunk a kocsival
Murvás úton 90-nel: Lettországban több nem aszfaltozott, de simára tömörített vidéki úton is jártunk a kocsival
Fotó megosztása:
Nevéhez illően az erdőben is otthon érzi magát, ideális kirándulóautó
Nevéhez illően az erdőben is otthon érzi magát, ideális kirándulóautó
Fotó megosztása:
Kapaszkodóképessége a fejlett elektronikának köszönhetően elképesztő
Kapaszkodóképessége a fejlett elektronikának köszönhetően elképesztő
Fotó megosztása:
Ilyenkor sincs gond, a programtárcsa átbillentése valamelyik off-road állásba lehozza a kocsit
Ilyenkor sincs gond, a programtárcsa átbillentése valamelyik off-road állásba lehozza a kocsit
Fotó megosztása:
Természetesen a lejtmenet-vezérlés is az elektronikai csomag része
Természetesen a lejtmenet-vezérlés is az elektronikai csomag része
Fotó megosztása:
1870 kg-ot vontathat a hibrid Forester
1870 kg-ot vontathat a hibrid Forester
Fotó megosztása:
Tágas, világos, jól átlátható a kabin
Tágas, világos, jól átlátható a kabin
Fotó megosztása:
2019-ben nagyon meg kell becsülni ezt a jól szervezett, sok fizikai gombbal ellátott, valódi mutatós műszeres, élhető vezetői környezetet egy autóban
2019-ben nagyon meg kell becsülni ezt a jól szervezett, sok fizikai gombbal ellátott, valódi mutatós műszeres, élhető vezetői környezetet egy autóban
Fotó megosztása:
A robotpilóta tartja a sávot és állóra fékezésig követi az előttünk haladó autót
A robotpilóta tartja a sávot és állóra fékezésig követi az előttünk haladó autót
Fotó megosztása:
Elektromos haladás: a fordulatszámmérő 0-n, a kocsi mégis halad
Elektromos haladás: a fordulatszámmérő 0-n, a kocsi mégis halad
Fotó megosztása:
X-Mode a terepprogramok hivatalos neve
X-Mode a terepprogramok hivatalos neve
Fotó megosztása:
Természetesen vizuálisan is lehet követni az energia útját a kis képernyőn
Természetesen vizuálisan is lehet követni az energia útját a kis képernyőn
Fotó megosztása:
Szép a parkolókamera képe
Szép a parkolókamera képe
Fotó megosztása:
Kicsit szokni kell a sok képernyőt, de rá lehet érezni a sok infó befogadására
Kicsit szokni kell a sok képernyőt, de rá lehet érezni a sok infó befogadására
Fotó megosztása:
A klíma csendes és huzatmentes
A klíma csendes és huzatmentes
Fotó megosztása:
Az ülések nem rosszak, de se kihúzható combtámasz, se szellőztetés
Az ülések nem rosszak, de se kihúzható combtámasz, se szellőztetés
Fotó megosztása:
A tetőablak árnyékolója kézzel húzható el, praktikus és gyors megoldás
A tetőablak árnyékolója kézzel húzható el, praktikus és gyors megoldás
Fotó megosztása:
USB-konnektorok és szellőzők hátul
USB-konnektorok és szellőzők hátul
Fotó megosztása:
Szélesre nyílik a hátsó ajtó, a nadrágot óvja a sártól a mélyre húzott ajtólemez
Szélesre nyílik a hátsó ajtó, a nadrágot óvja a sártól a mélyre húzott ajtólemez
Fotó megosztása:
Formázott ülések helyett széles pamlag hátul
Formázott ülések helyett széles pamlag hátul
Fotó megosztása:
Egy jópofa ötlet: a napellenzőből kihúzható lapok az oldalra hajtott ellenzőket nyújthatják meg, ha nagyon oldalról süt a nap
Egy jópofa ötlet: a napellenzőből kihúzható lapok az oldalra hajtott ellenzőket nyújthatják meg, ha nagyon oldalról süt a nap
Fotó megosztása:
Ajtóbelső: tipikusan japán
Ajtóbelső: tipikusan japán
Fotó megosztása:
Az X-Mode tárcsájával választhatunk a sáros-csúszós vagy a száraz-szemét terepbeállítás között
Az X-Mode tárcsájával választhatunk a sáros-csúszós vagy a száraz-szemét terepbeállítás között
Fotó megosztása:
509 jól pakolható liter, amely a meredek ötödik ajtó miatt tetőig pakolva sokkal több is lehet
509 jól pakolható liter, amely a meredek ötödik ajtó miatt tetőig pakolva sokkal több is lehet
Fotó megosztása:
Karral, a kocsi mögül billenthető a hátsó üléstámla
Karral, a kocsi mögül billenthető a hátsó üléstámla
Fotó megosztása:
Ilyen egy mai Subaru-kulcs
Ilyen egy mai Subaru-kulcs
Fotó megosztása:
A világítás teljesen LED-es. már alapáron
A világítás teljesen LED-es. már alapáron
Fotó megosztása:
Az EyeSight kamerarendszere. A Subaru nagyon büszke erre a látványos keretbe épített, főként kamera-alapú biztonsági rendszerre, de az igazság az, hogy a Subaruk vezetéstámogató, balesetmegelőző képessége nem jobb a ma általánosnál
Az EyeSight kamerarendszere. A Subaru nagyon büszke erre a látványos keretbe épített, főként kamera-alapú biztonsági rendszerre, de az igazság az, hogy a Subaruk vezetéstámogató, balesetmegelőző képessége nem jobb a ma általánosnál
Fotó megosztása:
Hibridként is megmaradt a szimmetrikus 4WD
Hibridként is megmaradt a szimmetrikus 4WD
Fotó megosztása:
Enyhén villamosított boxermotor
Enyhén villamosított boxermotor
Fotó megosztása:
Az előző négy generáció
Az előző négy generáció
Fotó megosztása:
A kifutó és az új modell feneke
A kifutó és az új modell feneke
Fotó megosztása:
Aranyos makett a hibrid hajtásról
Aranyos makett a hibrid hajtásról
Fotó megosztása:
A csomagtér szőnyege alatt, vastag tokozásban a lítiumakku
A csomagtér szőnyege alatt, vastag tokozásban a lítiumakku
Fotó megosztása:
Forester a Bodies-on
Forester a Bodies-on
Fotó megosztása:
Jól látható, milyen kis módosításokkal lett hibrid a kocsi
Jól látható, milyen kis módosításokkal lett hibrid a kocsi
Fotó megosztása:
A japán töréstesztek történelmében a legjobb eredményt érték el az új modellek
A japán töréstesztek történelmében a legjobb eredményt érték el az új modellek
Fotó megosztása:
A márka igazi vevői a gyártó szerint nem a reklámfilmek álomcsaládja, hanem autójukat nagyon szerető, de minden körülmények között bátran használó életvidám népek. Nekik fejlesztik a jövő elektromos Subaruit is
A márka igazi vevői a gyártó szerint nem a reklámfilmek álomcsaládja, hanem autójukat nagyon szerető, de minden körülmények között bátran használó életvidám népek. Nekik fejlesztik a jövő elektromos Subaruit is
Fotó megosztása:
A pótkerék elspórolásával nagyobb lett a csomagtér
A pótkerék elspórolásával nagyobb lett a csomagtér
Fotó megosztása:
A Subaruk híresen jó egyensúlyán nem látszik a bő mázsás extra súly
A Subaruk híresen jó egyensúlyán nem látszik a bő mázsás extra súly
Fotó megosztása:
Az XV és a Forester
Az XV és a Forester
Fotó megosztása:
XV és Forester
XV és Forester
Fotó megosztása: