Az intelligens hajtással és a motor erejével táncba vihető az A-osztály hátulja
Az intelligens hajtással és a motor erejével táncba vihető az A-osztály hátulja
Fotó megosztása:
Literenként 210 lóerőt tud az új négyhengeres turbómotor
Literenként 210 lóerőt tud az új négyhengeres turbómotor
Fotó megosztása:
Több alapbeállítás közül választhat a vezető, amelllyel szabályozható az autó habitusa. Lehet kényelmes, sportos stb.
Több alapbeállítás közül választhat a vezető, amelllyel szabályozható az autó habitusa. Lehet kényelmes, sportos stb.
Fotó megosztása:
Kiváló képet mutat a kisautóba szokatlan, motorháztető fölé vetítő headup display
Kiváló képet mutat a kisautóba szokatlan, motorháztető fölé vetítő headup display
Fotó megosztása:
Etalon az A-osztály utastere a kompakt osztályban
Etalon az A-osztály utastere a kompakt osztályban
Fotó megosztása:
Most először egy kompakt modellre is felkerült az AMG függőleges sávos hűtőmaszkja
Most először egy kompakt modellre is felkerült az AMG függőleges sávos hűtőmaszkja
Fotó megosztása:
Az extra sport csomag részeként kaphat nagy szárnyat hátr a kocsi
Az extra sport csomag részeként kaphat nagy szárnyat hátr a kocsi
Fotó megosztása:
Extrém jól tapad a kanyarokban az A45
Extrém jól tapad a kanyarokban az A45
Fotó megosztása:
Ez egy S, de extra csomag nélkül, így nincs rajt a nagy szárny hátul
Ez egy S, de extra csomag nélkül, így nincs rajt a nagy szárny hátul
Fotó megosztása:
Használható méretű, 370 literes a csomagtartó
Használható méretű, 370 literes a csomagtartó
Fotó megosztása:
Az erősebb változatnak elég 3,9 másodperc, hogy százra sprinteljen
Az erősebb változatnak elég 3,9 másodperc, hogy százra sprinteljen
Fotó megosztása:
Mindkettő sárga és mindkettő nagyon gyors
Mindkettő sárga és mindkettő nagyon gyors
Fotó megosztása:
A kormány mögötti fülekkel, a bal oldalon le, a jobboldali fel lehet kapcsolni manuális módban az automata váltóval
A kormány mögötti fülekkel, a bal oldalon le, a jobboldali fel lehet kapcsolni manuális módban az automata váltóval
Fotó megosztása:
A kormány jobb alsó részén lévő képenyős tekerőgombbal választhatunk mnetdinamikai módot, itt épp a Sport+ -on áll, lehet még Comfort, Sport vagy Race is
A kormány jobb alsó részén lévő képenyős tekerőgombbal választhatunk mnetdinamikai módot, itt épp a Sport+ -on áll, lehet még Comfort, Sport vagy Race is
Fotó megosztása:
Rendkívül jól tartanak az első sorba delegált ülések
Rendkívül jól tartanak az első sorba delegált ülések
Fotó megosztása:
Jól áll a matt szürke is az A-osztálynak, ahogy klasszikus felnik is
Jól áll a matt szürke is az A-osztálynak, ahogy klasszikus felnik is
Fotó megosztása:
Kellően leültették az A-osztály sportváltozatát
Kellően leültették az A-osztály sportváltozatát
Fotó megosztása:
Szép tiszta képet mutat a tolató és a 360 fokos kamera
Szép tiszta képet mutat a tolató és a 360 fokos kamera
Fotó megosztása:
Egyetlen üveg alá került a két képernyő, amelyből kétféle méretben lehet választani a nagyobb több mint 10 colos
Egyetlen üveg alá került a két képernyő, amelyből kétféle méretben lehet választani a nagyobb több mint 10 colos
Fotó megosztása:
Közvetlen vezérlőgombok és tapipad a menühöz
Közvetlen vezérlőgombok és tapipad a menühöz
Fotó megosztása:
Az S változat 350 milliméteres féktárcsákat és hatdugattyú féknyerget kap az első tengelyre
Az S változat 350 milliméteres féktárcsákat és hatdugattyú féknyerget kap az első tengelyre
Fotó megosztása:
Sport+ és Race módban gázelvételre visszadurrog a kipufogó
Sport+ és Race módban gázelvételre visszadurrog a kipufogó
Fotó megosztása:
Nincs még ára, de 18 millió felett lesz
Nincs még ára, de 18 millió felett lesz
Fotó megosztása:
Ki se nézni belőle, hogy 270-nel képes repeszteni
Ki se nézni belőle, hogy 270-nel képes repeszteni
Fotó megosztása:
Aktív, a hajtás, a legéscsillapítás, a kormányzás, a kipufogó hang. Az autó idomul a menetkedvünkhöz
Aktív, a hajtás, a legéscsillapítás, a kormányzás, a kipufogó hang. Az autó idomul a menetkedvünkhöz
Fotó megosztása:
Egy Mercedes-AMG GT R diktálta a tempót előttünk
Egy Mercedes-AMG GT R diktálta a tempót előttünk
Fotó megosztása:
A laposra húzott orr miatt alapjában más motorra volt szükség, mint az elődben
A laposra húzott orr miatt alapjában más motorra volt szükség, mint az elődben
Fotó megosztása:
Literenként 210 lóerőt présel ki magaából az új turbómotor
Literenként 210 lóerőt présel ki magaából az új turbómotor
Fotó megosztása:
Differenciálmű nélküli hátsó nyomatékelosztó
Differenciálmű nélküli hátsó nyomatékelosztó
Fotó megosztása:
Extraként rendelhető a sárga díszítésű belső, ami a motosport hagyományokra utal
Extraként rendelhető a sárga díszítésű belső, ami a motosport hagyományokra utal
Fotó megosztása:
Élmény megfogni az Alcantara borítású kormányt
Élmény megfogni az Alcantara borítású kormányt
Fotó megosztása:
Hátul is elférni az A-osztályban
Hátul is elférni az A-osztályban
Fotó megosztása:
Az alapmodell 82, a képen is látható S változat négy darab 90 mm-es kipufogócsövel díszeleg
Az alapmodell 82, a képen is látható S változat négy darab 90 mm-es kipufogócsövel díszeleg
Fotó megosztása: