A jó rendszám öltöztet
A jó rendszám öltöztet

Nissan pickup – Őszinte melós

Nissan pickup – Őszinte melós

A jó rendszám öltöztet
Fura szerzet
Van krómos is
Vidámparki menet
Láttuk már valahol
Végtelen menet
Zseb a gépháztetőn
Ilyen is volt
Háromszemélyes gép
Jó az ára
Ügyes
Alánézés
Vagon?
Könnyű megpakolni
Időutazás
Retro
Nézzék azt az ablaktörlő-kapcsolót!
Igazi, kézi váltók!
A fellépő nem a mi barátunk
Fotó megosztása:
Jó az ára

Jó az ára

Jó az ára


Régi, de mégis új a Nissan NP300-as modellje, amellyel az egyre népszerűbb és egyre olcsóbb modellekkel bővülő pickup kategóriában száll harcba a japán gyár. Az autó egyik legnagyobb erénye pedig a nettó négymillió alatti indulóár, amiért tisztességes, igazi felezővel, négykerék-hajtással felszerelt autóval távozhatunk a kereskedésből.

Sokféleség

Háromféle kivitelben rendelhető az NP300-as attól függően, hogy mi a fontosabb. A háromszemélyes Single Cab kapta a legnagyobb platót, a King Cab már csak kétszemélyes, de értékesebb dolgokat pakolhatunk az ülések mögötti fedett helyre is, míg a négyajtós, duplafülkés Double Cab öt személynek kínál helyet és értelemszerűen itt a legkisebb a plató.
 

Időutazás

Időutazás

Időutazás


Az NP300-as motorválasztéka nem fog senkit összezavarni, mert mindössze egyetlen 2.5 literes turbódízellel rendelhető az autó. A 129 lóerős motor az elődével ellentétben már teljesíti az Euro4-es normákat és bőven elég a platós jószág mozgatásához.

Munkagép

Mindig boldog vagyok, ha valami 4×4-es darabot nyúzhatunk és külön öröm, ha csodaszép helyeken tehetjük ezt. A Nissan NP300-ast hozzáillő terepen, régen elfeledett, nehezen járható erdészeti utakon nyüstölhettük.

Végtelen menet

Végtelen menet

Végtelen menet


Vezetni sem rossz a Nissan pickupját, a személyautós kényelem kifejezés nagyjából ebben az esetben is megáll, ha nem várunk óriási csodát. Platós jószágoknál a hátsókerék-hajtás mindig komoly mókalehetőséget rejt magában, de az autó más jó tulajdonságokkal is rendelkezik.

Az egytonnás terhelhetőség és a 30 ezer kilométeres szervizintervallum mellett kategóriájának egyik legjobb, 5,6 méter sugarú fordulókörével is büszkélkedhet.

A második oldalon időutazásban lesz részünk, ne hagyják ki!


Nem bálba való

A Nissan járgánya nem csupán operett-terepjáró, hanem ha a szükség úgy hozza, tényleg bemerészkedhetünk vele a susnyásba. 23 centiméteres szabad hasmagassága, – opcióként alul ujjnyi vastag alupáncéllal is felvértezhető – 31 fokos első, hátsó terepszöge sokat ígérő és akár 45 centis vízen is átgázol.

A motor erejét ötfokozatú manuális váltó továbbítja a kerekek felé és a felezőt, négykerék-hajtást is kézzel, a padlóból előremeredő karral lehet kapcsolni, semmi úri elektromos huncutság, tessék igazi karokat rángatni. Az egyszerűség bája mellett a kevesebb hibalehetőség is vonzó benne. Ami nincs, az egészen biztosan nem romlik el.

Láttuk már valahol

Láttuk már valahol

Láttuk már valahol


Differenciálzár is jutott az autóba, igaz hogy csak a hátsó tengelyre és automatikus, de már ez is sokat segíthet, ha mélyül a baj. Természetesen 100 százalékos összezárást nem várhatunk tőle.

Időutazás

Belsejében igen vidám, itt-ott muzeális megoldások is előtűnnek, de ezért nem lehet haragudni az autóra. Az utastérért felelős dizájnerrel biztos történt valami szörnyűség, ezért kénytelenek voltak a gyárudvaron porosodó évtizedes gyártósort ismét életre kelteni. Aztán ezzel gyárthatták le a szükséges alkatrészeket, de már jóféle műanyagok kerültek a fröccsöntőbe.

Az elkészült berendezésre így nem fogható rá, hogy modern, de a terepen szorgoskodó melósnak nincs is szüksége nagyképernyős DVD-lejátszóra, tolatókamerára, vagy éppen karbonbetétekre, bőrülésre. Akinek ilyen igényei vannak, az vegyen inkább gazdagon felszerelt Navarát