A 2017-es szabálymódosítások miatt több gyártó is a Párizsi Autószalonon mutatta be következő WRC-versenyautóját. A változtatások miatt gyorsabb és látványosabb raliversenyre számíthatunk a jövő évtől. A motorok ereje a nagyobb átmérőjű szűkítővel 380 lóerőre emelkedik, a leszorítőerő szélesebb tartományban lesz állítható és újra engedik az elektronikusan vezérelt központi differenciálművek használatát is.

A Hyundai egy látványos versenyautó-koncepciót is elhozott idén az i20 WRC mellé, amely az utcai N sportautó-szériának is egyfajta előhírnöke. Az Audi és a Porsche egy-egy pálya-versenyautóval mutatott idén újat.

Toyota Yaris WRC

4 fotó

Hyundai i20 WRC

3 fotó

Citroën C3 WRC

4 fotó

PEUGEOT 3008 DKR

4 fotó

Audi RS3 LMS

5 fotó

Porsche 911 GT3 Cup 2017

5 fotó

Hyundai RN30

7 fotó