Azután, hogy bejelentették a Cruze érkezését még egy újdonságról rántotta le a leplet a Chevrolet. A Párizsi Autószalonra időzítik az Orlando tanulmányautó bemutatóját is.

A koncepcióautó nemcsak az időpont miatt áll kapcsolatban az új szedánnal, de annak alapjaira épül. A General Motors leányvállalata ugyanis nyilvánvalóvá tette, hogy az autó sorozatgyártásba kerül. A szabadiő-autók formáiból építkező egyterű hét ülést rejt, amelyeket a színházakéhoz hasonlóan emelkedően építenek be. Az utastér két hátsó ülése természetesen lehajtható, így ha arra van szükség, akkor tágas raktér alakítható ki.


Egyelőre annyit tudunk az autó méreteiről, hogy a tengelytávolsága 2760 milliméter, ami egyértelművé teszi, hogy az Opel Zafira, a Mazda5, a Renault Grand Scenic és társaik lesznek az ellenfelei.

Párizsban a Chevrolet 2,0 literes dízelmotorjának erősebb, azaz 150 lóerős változata szerepel majd az autóban. Emellett azonban biztosra vesszük, hogy később a 120 lóerős dízel illetve egy benzinmotor is bevetésre kerül. Az ötsebességes manuális sebességváltó mellett szintén ötös automata is lesz.

Az Orlando piacra kerülésével újabb hétüléses modellje lesz a Chevrolet európai kínálatának, hiszen a Captivából is van ilyen.