Az autóipar elég sok vezetési, kényelmi funkciót illetően egységes álláspontra helyezkedett. Szinte minden autón két fényszóró van, nem mondjuk három. A gyújtáskapcsoló a legritkább esetben van a kormányoszlop bal oldalán. A biztonsági övet fentről lefelé húzva kötjük be, nem fordítva. Van viszont egy csomó apróság, amiben nem sikerült megtalálni a közös nevezőt. Ezek közül sorolunk most fel tízet, és meg is kérdezzük a Vezess olvasóit, szerintük melyik megoldás a jobb!
Üzenjük az autógyártóknak: ÍGY akarjuk!
Lefelé vagy felfelé billentve töröljön egyet az ablaktörlő?
Egy csomó funkcionális apróság van a kocsikban, amit nem egységesen oldanak meg a gyártók. Tárcsával vagy karral dőljön az üléstámla? Bajuszkapcsolóval vagy külön forgókapcsolóval kapcsolódjon a lámpa?
Tekernél vagy nyomkodnál?
Tekernék
89% (7296)
Nyomkodnék
11% (923)
Felfelé vagy lefelé töröljön egyet a kar?
Felfelé
43% (3582)
Lefelé
57% (4734)
A küllők száma három avagy inkább négy legyen?
Három a magyar igazság!
68% (5644)
És egy a ráadás!
32% (2650)
A bajusszal vagy külön kapcsolóval működjön a villany?
Bajusz!
37% (3096)
Műszerfali forgattyú!
63% (5326)
Karos vagy gombos legyen a tempomat?
Kart akarok!
29% (2416)
Gombot akarok a kormányon!
71% (5830)
Kék és piros nyilas gombok, vagy szabályozó tárcsa?
Gombok!
28% (2311)
Tekerentyű!
72% (5933)
3 vagy 5 villanás kell egy sávváltáshoz?
Három
67% (5524)
Öt
33% (2672)
Villanyos vagy hagyományos rögzítőfék van álmaid tökéletes autójában?
Elektromos
26% (2149)
Mechanikus
74% (6185)
Kézi vagy lábi legyen a mechanikus rögzítőfék?
Rántani akarok
79% (6555)
Taposni akarok
7% (600)
Mondtam már, hogy egy gombot akarok és elektromos rögzítőféket!!!
14% (1112)
Hol legyen a műszeregység?
A kormány mögött a helye!
95% (7831)
Középen jobb helyen van
5% (446)