Már pár hónapja cseperedik a kis kék csavarkulcsos emberkével fémjelzett szolgáltatásunk a szervizkönyv. Eddig több százan vettétek a bátorságot, és regisztráltatok, így az eltelt időtapasztalatai alapján most rendezzük a sorokat, és átfésüljük a felmerült kérdéseket, problémákat.

A szervizkönyvről röviden

A szervizkönyv egy interaktív, online napló, ahol rendezett formában gyűjthetjük, gyarapíthatjuk, tárolhatjuk az autónkkal kapcsolatos eseményeket, élményeket. Az internet segítségével bármikor és bárhonnan, akár okostelefonról is elérhető, így az autózással kapcsolatos egyetlen fontos történés sem marad emlékeztető nélkül. (Aki még sötét foltnak érzi a témát, itt tájékozódhat)

A Szervizkönyv jelenlegi állapota szerint még nincs bebetonozva, fiatal és formálható, a ti igényeitek szerint. Ezért szeretnénk ha bármilyen apró gondolat is merül fel az oldallal kapcsolatban, osszátok meg velünk, bombázzatok levelekkel, írjatok kommentet, vagy küldjetek postagalambot, kinek ízlése szerint.

Esetleg áll a kert végében egy ehhez hasonló 600 lóerős Saab? Akkor nálunk a helye!

Esetleg áll a kert végében egy ehhez hasonló 600 lóerős Saab? Akkor nálunk a helye!

Esetleg áll a kert végében egy ehhez hasonló 600 lóerős Saab? Akkor nálunk a helye!


A saját tapasztalataink alapján a regisztráció sokaknak könnyen sikerül, ám az autóról szóló leírás elmarad. Ezt kissé fájlaljuk, mert tudjuk, minden saját tulajdonú autónak érdekes életútja története van, amit kár lenne véka alá rejteni. Nektek is érdekes lehet pár év múlva visszaolvasni, mit is gondoltatok a frissen vásárolt családi málhásról, és hogyan változik a kép előrehaladva az idő vonalán.

Nem vagyunk restek némi ösztönzést sem adni, ezért figyeljétek Facebook oldalunkat, ott időközönként feltűnik majd pár Szervizkönyvvel kapcsolatos játék, ahol minden bizonnyal kérjük majd a leíráskitöltését a részvételhez.

A Szervizkönyv előnyeit már ecseteltük korábban, és láthatóan többen ráéreztetek a naplóírás ízére. Pár hét alatt már érdekes számok kerekednek ki a fogyasztást és az üzemanyagra költött összeget illetően. Fájdalmas élmény lehet szembenézni az egyre gyarapodó költségekkel, de egyben ösztönző is, hogy megtaláljuk az összeg karcsúsításának apró lehetőségeit. Egy rendesen vezetett napló esetén pedig itt mérhető lesz az eredmény.

A végső lényegi kérdés a hozzászólások lehetősége, ez a funkció adja meg a Szervizkönyv sava-borsát, hiszen bármikor, bárkitől kérdezhettek az autóját illetően. Tudjuk, hogy ez a rész még nem működik teljesen barátságosan, a beírt szöveg elküldés után nem jelenik meg automatikusan, csak ha frissítjük az oldalt. Dolgozunk a probléma elhárításán, de ez ne szegje kedvetek, ha esetleg kérdezni szeretnétek.

Már hibridautóról is vezetnek naplót!

Már hibridautóról is vezetnek naplót!

Már hibridautóról is vezetnek naplót!


Sok érdekes autó kapott már helyet a rendszer virtuális garázsaiban, van aki most épített be gázrendszert, más az etanollal küzd a pénztárcája épségéért, sőt a hibridautózás mindennapjaiba is betekintést nyerhetünk. Tehát érdekes, és hasznos téma akad éppen elég, csak legyen időnk szemezgetni.

A márkatársak tapasztalati hasznosak lehetnek, ráadásul itt nincs helye a nagyot mondásnak, a tankolás és a megtett kilométerek alapján kikalkulált összeg megfelel a valóságnak, így tudjuk az esetleges átalakítás, autóváltás előnyeit-hátrányait mérlegelni, mások példái alapján.

Ha épp nincs saját autónk, akkor is érdemes szétnézni itt, hiszen akad pár olyan verda, amely nem csak a tankolással visz színt az ember életébe. Többek között szerkesztőségünk büszkesége, a Zuk kalandjai is rögzítésre kerülnek, és leszerelt tűzoltónkban sosem kell csalódni,mindig produkál valami érdekes jelenséget.

A piros kakasok üldözéséből leszerelt Zuk kalandjai is megörökítésre kerülnek a Szervizkönyvben.

A piros kakasok üldözéséből leszerelt Zuk kalandjai is megörökítésre kerülnek a Szervizkönyvben.

Hiányzik belőlünk a politikusvér, ezért nem ígérünk tejjel mézzel folyó Kánaánt a csatlakozóknak, a Szervizkönyv célja csupán annyi, hogy összehozza azokat akik ésszel autóznak, és a buktatók kipróbálása helyett kérdeznek, érdeklődnek, és tanulnak mások tapasztalataiból.

A jelszó változatlan az indulás óta, ha Boldog Autót Akartok, nyissatok szervizkönyvet