Eredendően VX220 néven forgalmazzák a briteknél a nálunk Speedster néven ismert, Lotus alapokra épülő Opel rakétát. Az autó csúcsváltozata a csalóka 220 ellenére ott is 200 lóerő volt. Ezen csiszoltak most a mérnökök, és a 2 literes turbómotor a VXR-ben már 220 lóerőt tud.

A húsz lóerő többletet nyitott sportlégszűrő, turbó és új vezérlőprogram felhasználásával érték el. 0,7 másodperccel hamarabb, azaz 4,2 másodperc alatt képes elérni a 100-as tempót a VXR 220 álló helyzetből, végsebessége pedig 241 km/h

Korábban a Ford Escort WRC gyári változatain is lehetett látni a Speedline ötküllős felnijeit ebben a formában, amellyel a VRX csomag szereli a Speedstert. Az új felni gumi kombináció nagyobb tapadást és rövidebb fékutat biztosít az autónak. A fekete felniken elöl 195/45R16-os, hátul 225/35R17-es Yokohama A048R abroncsok feszítenek. A jobb lassuláshoz kellettek az új 288 milliméteres első féktárcsák is.

Az új rugók alacsonyabbra engedik a kasztnit, a keményebb gátlók pedig még stabilabb útfekvést eredményeznek. Nem csak a felnikkel tették látványosabbá a Speedstert, de fekete lett a hátsó spoiler és benzin betöltő nyílás alumínium borítása is. Ugyanebben a színben pompáznak az új versenyautókra hajazó visszapillantó tükrök.

A kiállítás másik sztárja egy Monaro volt, melynek 5,7 literes motorját az eredeti 328-ról 387 lóerősre erősítették. Majd negyvennel nőtt a maximális forgatónyomaték is, amely immár 509 newtonméter. Nem is meglepő, hogy a kétajtós kupé 5,4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100-as tempót, a végsebessége pedig 273 km/h.

Ebben az esetben sem feledkeztek meg a lassulásról az átalakításkor. Előre 330, hátra 315 milliméteres féktárcsák kerültek. Ezek 19 colos felnik mögött kaptak helyet, melyekre 245/35-ös gumik kerültek. A vezető és utasa immár sportülésekben élvezheti az utazást.