Nem is kerül horribilis összegbe a nagyobb teljesítmény, 2305 euróért (580 000 forint) 32 lóerővel gazdagítják a ménest. A 195 “paripa” mellé 270 newtonméteres nyomaték társul, ami 30-cal több, mint a széria motoré.

Nem kellett sokat tenniük a Carlssonnál a nagyobb teljesítmény eléréséhez, mindössze 0,1 barral megemelték a kompresszor töltőnyomását. Minden fordulatszám-tartományban érezteti hatását a beavatkozás, az autó jobban gyorsul és sokat javul a rugalmassága is. Majd két másodperccel rövidebb idő alatt teljesíti a CK20-as a nulláról százra való gyorsulást.

Az eredeti 7,9 helyett csak 6,1 másodpercre van szükség a művelethez. Megnőtt az autó végsebessége is, immár akár 234 km/órával is száguldhat a tulajdonos, a korábbi 228 km/h helyett.

Valódi élményautózásra számíthat, aki a sportfutóművet is megrendeli az SLK-hoz, állítják a Carlssonnál. A keményebb lengéscsillapítókkal és feszesebb rugókkal operáló új futómű 35 milliméterrel engedi alacsonyabbra a karosszériát.

Aerodinamikailag is felkészítették az SLK-t a sportos vezetéshez. Az új első lökhárító nem csak a leszorítóerőt növeli, hanem több hideg levegőt juttat a fékekhez is. Egyedi küszöbborításokat és xenon üzemű ködlámpákat is kapott az SLK.

Növelték a hátsó részre ható leszórítóerő nagyságát is a csomagtérajtóra szerelt hátsó szárnnyal és az új lökhárító diffuzoros kialakításával. Ez utóbbit úgy alakították ki, hogy pontosan illeszkedjenek hozzá a rozsdamentes acélból készült sportkipufogó végei. Ezzel már nem csak látványos, de kellemes hangzású is lett az SLK.