Komárom és Concó pihenőhely között (84-96. km), illetve az M0 és Bicske közti szakaszon (20-35. km) a forgalmat sávelhúzással mindkét oldalon a külső és a leállósávra terelik az M1-es autópályán.

Ennek köszönhetően az említett helyszíneken is megkezdődhetnek a munkálatok az elválasztó sávban. Kikerül a növényzet, rendbe rakják a meglévő vízelvezető rendszereket, a későbbiekben pedig a jelenlegi szalagkorlátot beton elválasztó elemek váltják a biztonságosabb közlekedés érdekében.

Üzemi átjárókat, vészhelyzeti leállóöblöket is építenek. A hidakat, felüljárókat át- vagy teljesen újra kell építeni, így a szükséges közbenső támaszok építése is megtörténik.

Ahogy eddig is, a terelésekben 80 km/h-s sebességkorlátozás lesz érvényben. A terelt szakaszokon az időveszteség 80 km/h-s sebességgel haladva összesen körülbelül 11 perc lehet (ha nem történik baleset). Ezért aztán nem érdemes gyorshajtással megpróbálni visszaszerezni ezt a minimális időveszteséget.
A szakaszokon található csomópontok és pihenőhelyek továbbra is elérhetők maradnak – írta az autópálya-kezelő.

