A Kia elektromos autóiról ismert, szögletes orrkialakítást hagyományos lépcsős hátú karosszériával társítja a K4, a márka új középkategóriás szedánja.

13 fotó

A 471 cm hosszú autó hátsó üléssorán 965 mm-es lábtér várja az utasokat, ami a 185 cm-es szélességgel együtt tágas férőhelyet ígér. A csomagtartó 413 literes, nem bővíthető.

Ilyen autót már nem sokat látunk Európában 6

A modern elvárásoknak digitális műszeregység, telefonintegráció, kulcsként használható okostelefon és hangfelismerő személyi asszisztens segít megfelelni, a fedélzeti szoftverek vezeték nélkül frissíthetők.

Ilyen autót már nem sokat látunk Európában 7

Bőrkárpitozás nincs, vannak viszont színes szövet és műbőr felületek.

A Kia K4 elsőkerék-hajtású, és egyáltalán nem villamosított: alapmotorja a 147 lóerős, kétliteres szívó benzines, az opcióként választható, 1,6-os turbómotor 190 lóerős; előbbi fokozatmentes, utóbbi kormányról kapcsolható automata váltót kap. A turbómotorhoz több lengőkaros hátsó felfüggesztés társul.

Ilyen autót már nem sokat látunk Európában 8