Valami nem stimmel a Honda észak-amerikai motorkerékpár-programjában. Több tucat modellt kínálnak, lefedve minden létező és marketingesek által kitalált kategóriát. Mégis, amikor hivatásos felhasználókról van szó, már másodszor fordulnak Európához.





Korábban abból az ST1300-ból építettek rendőrmotort, aminek a fantázianeve Pan European, most pedig az Észak-Amerikában nem is forgalmazott NT1100-ra esett a választásuk.
Okostelefon-integráció a műszerfalon. Rendőrségi appok is rászinkronizálhatók.
Mentségükre legyen mondva, hogy van kapcsolódás, hiszen az NT egy túrasportmodellé átépített Africa Twin túraenduró, ami viszont jelen van az amerikai piacon.
Ez jó hír, mert így a Honda helyi szervizhálózata hozzá fog tudni nyúlni a motorokhoz, amelyek természetesen nem alapkivitelükben kerülnek a rendvédelmi szervekhez. Oldalt és hátul bukókeretet szerelnek rá, a hátsó ülést dokumentumtartó dobozzal fedik le, és extra kábelezést építenek be a kötelező és opciós tartozékok ellátásához.
Masszív fémkeret tartja a dobozokat, és védi a sérüléstől a motort és a motorost
A legviccesebb egyébként a két oldaldoboz: ezekkel az eredeti NT1100 is rendelkezik ugyan, ám azokat esetlenebb megjelenésű, de vélhetően méreteikben, nyithatóságukban és egyéb paramétereikben minden szövetségi szabványnak megfelelő dobozokkal váltották ki.
A Honda NT1100 európai kivitelében az 1084 köbcentis, soros kéthengeres 102 lóerős csúcsteljesítményt ad le, a motorkerékpár végsebessége 200 km/óra. A 20,4 literes tank több mint 400 kilométerre elegendő üzemanyagot tud tárolni, Európában dupla kuplungos, automata váltóval, illetve elektronikusan szabályozott felfüggesztéssel is megvásárolható az NT1100, a rendőrvariáns mindkét extrát nélkülözi. Szabályozható viszont a teljesítményleadás, illetve a kipörgésgátlás, így a motor üldözéshez éppúgy beállítható, mint konvojkísérethez vagy parádéhoz.