A négy évvel ezelőtt bemutatott RS7-R után most itt az RS7-S, a gyári Audi RS 7 második ABT-féle átirata. A gyári névadási szokásokat ismerve jelentős visszalépésre számítottunk volna a teljesítmény terén, ez azonban nem így történt: míg az RS7-R maximális teljesítménye 740 LE, nyomatéki csúcsa 920 Nm volt, az újonc 720 lóerővel és 950 Nm-rel hergel (a gyári érték pedig 600 LE, illetve 800 Nm).

Az extra erőhöz hiánytalan körítést is felszolgált az ABT. Az aerodinamikai csomag áttetsző lakkozású, nyers szénszálas kompozitból gyártott első splittert, valamint azt kétoldalt lezáró, függőleges szárnyacskákat, továbbá küszöbtoldatokat és hátsó szárnyat tartalmaz. Módosított futómű, 22 colos, egyedi keréktárcsák, ABT kipufogócsomag is került a kocsiba; de a kemény, ültetett sportfutómű opciós.

Szelíd pokolfajzat 61 

Az utastérben festett karbon váltókar, logózott szőnyegek és indítógomb hirdeti, hogy nem az alapmodellel van dolgunk. Feláras az Alcantara sportkormány karbon váltófülekkel, a szénszálas ülésvázborítás, valamint a karbon műszerfalpanel. Az autóhoz külön rendelhető részleges vagy teljes védőfóliázás.

Szelíd pokolfajzat 62

Az átalakítócsomag bruttó ára 48 900 euró, azaz 19,6 millió Ft, a felszerelés további bruttó 5940 euró (2,4 millió Ft). Ehhez a 22 millióhoz jön még hozzá az alap Audi RS7 ára: ez Németországban 130 ezer euró, azaz 52 millió Ft (a modell Magyarországon jelenleg nem szerepel az árlistán).

Szelíd pokolfajzat 63