A 2019 végén limitált szériás ínyencségként beharangozott BMW M2 CS képességeit ígéri új szériamodellje, az idén októberben bemutatkozó, majd 2023 áprilisától megvásárolható BMW M2 leendő pilótáinak a bajor autógyártó. A határtartományon is élvezetes, valódi motorsportfeeling fejlesztéséhez persze tényleges versenykörülmények szükségesek, ezért a BMW most az ausztriai Salzburgringen végzi a prototípusok tesztelését.

Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 1
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 2

Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW

Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW

Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 25
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 26
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 27
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 28
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 29
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 30
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 31
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 32
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 33
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 34
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 35
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 36
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 37
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 38
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 39
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 40
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 41
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 42
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 43
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 44
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 45
Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 46
Fotó megosztása:

A BMW M2 nem csak motorját kapja nagyobb testvéreitől, az M3/M4 párostól (várhatóan nem 510, hanem 450 lóerős alapkivitelben), de fékjeit is. Az erőátvitel lehet hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automata, az erő a hátsó kerekeken át jut az aszfaltra, a futómű adaptív M-konfigurációt kap. Az üzemmódválasztó menüből kifejezetten versenypályára szánt beállítások csalogathatók elő, amelyek például kikapcsolnak minden vezetőtámogató funkciót.

Már teszteli legdurvább kis méregzsákját a BMW 47

Mind minden (majdnem-)versenyautó, a BMW M2 is hadilábon áll a tömeggel, ezért egy sor alkatrészét szénszálas elemre cserélhetik a leendő vevők, a tetőlemeztől kezdve az elülső M-kagylóülésekig (amelyeket szintén az M3 / M4-esből ismerünk.)