A hamarosan nyitó Tokiói Autószalonon a korábban már ismertetett Vision Ralliart Concept mellett számos további modellt is bemutat a Mitsubishi. Az „új korszak, új kalandok” mottó szellemében három meglévő típusából is kalandorjárművet épített a gyártó.

Delica D:5 Tough x Tough

A Delica D:5 egy 4,8 méteres, három üléssoros, nagyon szögletes kisbusz. Ezt szerelték fel egy sor Ralliart kiegészítővel és alkatrészpiaci tartozékokkal, hogy robusztus külsőt kölcsönözzenek a Mitsubishi egyen-fazonját hordozó autónak.

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 1
Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 2

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 6
Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 7
Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 8
Fotó megosztása:

A fekete mica fényezést matt fekete  hűtőmaszk és kerékív-toldatok ellenpontozzák, a külső tükrök és a ködfényházak pirosak. Lecserélték a lengéscsillapítókat és a rugókat, ezzel megnövelték a jármű szabad hasmagasságát, illetve helyet szorítottak a 16 colos kerekeknek, amikre terepabroncsokat szereltek.  A megjelenést és a terepalkalmasságot első és hátsó gallytörőrács javítják, a piros sárfogó gumik inkább csak dögösek.  

A képet tetőcsomagtartó keret és tetősátor teszi teljessé. Az autóhoz tartozik még egy fekvőbetét, amit a ledöntött második és harmadik üléssorra terítve ágyazhatunk meg magunknak, így végső soron akár négyen is elalhatnak a különleges kisbuszban.

Outlander Wild Adventure Style

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 9

Az új generációs Outlander kalandor-kiadása a japán ’Ogawa’ túramárkával közösen készült. A csillogó fekete karosszériát koptatóbetétek óvják a sérülésektől, a küszöböt és a motorteret védőelemekkel látták el, a tetőre erősített csomagtartó keretben különböző túrafelszereléseket helyeztek el.

Minicab-MiEV B-Leisure Style

A trió legkisebb tagja a Minicab MiEV tisztán elektromos mikorfurgon, ami nem csak réginek tűnik, de az is: 2010 óta gyártják változatlan formában. A modell különlegessége, hogy áramforrásként alkalmas külső fogyasztók energiaellátására. A mohazöld / elefántcsont-fehér fényezés jól megy a retro stílushoz, a tetőcsomagtartón elfér egy tetősátor (a kiállított autón csak egy kihúzható árnyékolót helyeztek el), a belső térben pedig munkapultot találunk, hogy dologra foghassunk elektromos szerszámainkat, vagy kényelmesen megpucolhassuk a hajnalban fogott halakat.

Vagány kempingbuszok, nem átlagos nyaraláshoz 10