A Toyota Gazoo Racing a Supra és a 2000GT után a J40-es Land Cruisert is felvette a GR Heritage Parts Project haszonélvezői közé.
A hetvenegy éve született Land Cruiser J40-est negyed évszázadon át gyártották, sőt, Latin-Amerikában még annál is tovább, egészen 2001-ig. A modellből rengeteg használatban maradt, mivel robusztus, jó terepalkalmasságú járműnek bizonyult. Ez idővel beindította a gyűjtők fantáziáját, a J40 pedig mostanra olyan felkapottá vált, hogy nem csak jó állapotban lévő autót nehéz találni (vagy ha mégis, azért vagyonokat kérnek el), de az alkatrészek is elfogytak a raktárakból.
A Toyota Gazoo Racing ezért a tulajdonosokkal konzultálva elkezdi újra gyártani a legkeresettebb alkatrészeket. Ezek nem műanyag apróságok, krómozott díszecskék, hanem a hajtáslánc, a kormánymű, a kipufogórendszer fődarabjai, hiszen a J40 nem dísznek, hanem használatra született, az pedig akkor is eszi a mechanikus alkatrészeket, ha egyébként vigyázunk rá.
Az értékesítés első köre 2022 elején indul, de már gyűjtik az információt a portfólió bővítéséhez, hiszen nem jótékonysági intézkedésről van szó, hanem egy olyan, jövedelmező üzletágról, amelyet ma még kevés gyártó fedezett fel magának.
A Toyota Gazoo Racing korábban már kínált újragyártott alkatrészeket régi Toyota modellekhez, az A70-es és A80-as Suprához, valamint a 2000 GT típushoz, de ez lesz az első alkalom, hogy nem egy sportautó számára készítenek alkatrészeket. Tervbe vette a vállalat a J40-esen kívül más Land Cruiser generációk számára gyártandó pótalkatrészek gyártását is, ehhez azonban további egyeztetések szükségesek.