Különkiadást készít a 812 Superfast gran turismóból a Ferrari. Soha nem látott szintre finomított képességekről, a márka leglelkesebb gyűjtőihez és rajongóihoz méltó különlegességről beszél a Ferrari. A nevét még titkolják, de két fontos adatot megadtak.

Az egyik, hogy a V12-es motor teljesítményét 830 lóerőre emelték – ez 30 extra lóerőt jelent az eleve nem gyenge alapmodellhez képest. Ennél is durvább, hogy ez a legnagyobb teljesítmény 9500/perc fordulatszámon jelentkezik, miközben a 812 Superfast 8900/percnél már leszabályoz. Ezek az értékek még a Ferrari utcai autóinak körében is megdöbbentőek, eddig egyetlen rendszámozható modelljük sem ért el ezekhez hasonlókat. Új a szelepvezérlés, új a kipufogó és egy csomó további motoralkatrészt átdolgoztak, illetve egzotikus anyagokból készítettek el.

Limitált kiadás készül a Ferrari V12-es túrakupéjából 2

Nem kevésbé meghatározó fejlesztés az összkerékkormányzás bevezetése; ennek paraméterei még nem ismertek, ahogy az sem, hogy a rengeteg karbonelem alkalmazásával pontosan hány kilótól szabadították meg az autót.

Továbbfejlesztették a Side Slip Control menetstabilizáló rendszert is, valamint alapjaiban dolgozták át az autó aerodinamikai jellemzőit. Új az első kötény, új a diffúzor, máshogy vezetik ki a kipufogót, és a leglátványosabb változásként a hátsó szélvédőt alumíniumlemezre cserélték, amelyen ráadásul örvénykeltő réseket alakítottak ki.

Limitált kiadás készül a Ferrari V12-es túrakupéjából 3

Ez a módosított hátsó burkolat, a motorházfedelet kettészelő karbonidom, valamint a nagyobbra rajzolt hátsó szárny megváltoztatja az autó arányait és kiállását.

A beltérben ehhez képest minimálisak a változások: az ajtópanel kivette a részét a tömegcsökkentési erőfeszítésekből, a padlókonzolon pedig a kézi váltók klasszikus H sémája jelenik meg.

Limitált kiadás készül a Ferrari V12-es túrakupéjából 4

További fotók és információk tehát május ötödikén, délután.