Különleges kialakítású tetőcsomagtartóval, elöl extrém keskeny, hátul fizikailag két részre osztott lámpatestekkel mutatkozott be a Renault Kiger tanulmányautó, egy leendő városi crossover előfutára.

Erős a gyanú, hogy ezek a részletek ugyanúgy finomodnak (értsd: eltűnnek) még a sorozatgyártásig, mint a középen kivezetett, dupla kipufogó, a 19 colos keréktárcsák vagy akár a 210 centiméteres hasmagasság, és bármilyen jópofa, a zöld irányjelző fényeknek sincs létjogosultsága ebben az unalmas, szabályokhoz ragaszkodó világban.

Kalandozós kisautót épített a Renault 2

A technikai részletekről egyelőre hallgat a Renault, de nem számítunk forradalmi újdonságokra: biztos, hogy az indiai piacon sem a hibrid, sem a tisztán elektromos hajtásláncnak nem volna létjogosultsága.

Az alábbi videóban a Renault illetékes felsővezetői beszélnek az autóról, nézd meg!