Miután idén már átesett egy modellfrissítésen, a Hyundai Kona EV hajtásláncához és futóművéhez ezúttal nem nyúltak a mérnökök: maradt a 39 és 64 kWh kapacitású akkumulátor, 305, illetve 484 kilométeres hatótávolsággal. A motorteljesítmény 136, illetve 204 LE, álló helyzetből 9,9 vagy 7,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a páros, végsebességük 155, illetve 167 km/óra.

Változott viszont a megjelenés és a technológiai tartalom. Az orr teljesen zárt lett, illetve az alulsó, funkcionális légbeömlők hangsúlyos díszítést kaptak. A fő lámpatest LED-es, alatta air curtain nyílás javítja az aerodinamikát. A far rajzolata is újult – mindez egyébként részben egybevág a nem emissziómentes Kona kivitelek idei faceliftjével. A karosszériaszínek kínálata kilenc új árnyalattal bővült.

Nem megy messzebb, de azt ügyesebben teszi 2
Nem megy messzebb, de azt ügyesebben teszi 3

Az utastérben digitális műszeregység, okostelefonról vezérelhető és ellenőrizhető járműfunkciók, valamint fejlett új navigációs és vezetőtámogató szolgáltatások teremtenek modern hangulatot és egyszerűbb vezethetőséget. Mostantól tolatáskor és sávváltáskor is aktívan megakadályozza az autó, hogy a holttérben érkező járművel ütközzünk, nem engedi a kiszállást, ha autó jön, illetve riaszt, ha hátra beszállt valaki, de az úti célban nem száll ki velünk.

Nem megy messzebb, de azt ügyesebben teszi 4

Forrás: Hyundai