343 lóerőt tudott az E46-os BMW M3-as 3,2  literes  szívó sorhatos motorja  ezzel 5,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Ezzel szemben az új BMW M340i-ből a nehezebb Touring változat 3,0 literes, sorhatos turbómotorja már 374 lóerős és 500 Nm nyomatékú. Így pedig közel 1 másodpercet ver a 2000-es évek sportkupéjára sprintben. Innen azért nagyon jól látszik a 20 évnyi fejlődés, de a G-Power még tudta ezt fokozni.

Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 1
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 2

Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől

Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől

Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 12
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 13
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 14
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 15
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 16
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 17
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 18
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 19
Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 20
Fotó megosztása:

Hardveres beavatkozás nélkül megúszható a G-Power alapcsomagja, a GP-420. Ezzel a kis szoftveres módosítással az M340i 420 lóerős lesz és 600 Nm nyomaték szabadul fel a motorból. 470 lóerőhöz és 650 Nm nyomatékhoz (GP-470) már szükséges az új katalizátorral ellátott sportkipufogó beszerzése is. Ez már nagyjából az a szint, amit az új M3-as belépőmodellje tud majd.

Itt a türelmetlenek M340i-je a G-Powertől 21

GP-510-nek hívják a G-Power M340i-k csúcsát, itt a turbófeltöltőt is nagyobbra cserélik, így könnyen kijön belőle 510 lóerő és 690 Nm nyomaték. Ezzel már 3,7 másodpercre javul a 0-100, a végsebesség pedig 330 km/óra lesz. A 4 másodperces határ alá egyébként már a 470 lovas verzió is befut.