Az öntöltő hibrid Clio után a Mégane is kap hibrid hajtásláncot, de plug-in rendszerűt!

A nyári bevezetéssel frissülő Mégane család legfontosabb újdonsága a 160 lóerős plug-in hibrid hajtáslánc, amely bevezetéskor csak kombiként lesz elérhető.

renault-m-gane-phev

A hajtáslánc egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotorból, két villanymotorból, valamint egy speciális erőátviteli egységből áll.

A 400 voltos üzemi feszültségen működő rendszerhez 9,8 kWh kapacitású akkumulátor tartozik, ami az új WLTP-norma szerint vegyes üzemben 50, városban 65 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Tisztán villanymotorral legfeljebb 135 km/órával haladhatunk.

Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 2
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 3

Jön a plug-in hibrid Renault Mégane

Jön a plug-in hibrid Renault Mégane

Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 15
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 16
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 17
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 18
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 19
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 20
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 21
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 22
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 23
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 24
Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 25
Fotó megosztása:

Az autó átlagos CO2-kibocsátása 40 g/km. A csomagtartó a Mégane kombitól megszokott 521 helyett 434 literes.

Háromféle üzemmód elérhető: a tisztán elektromos mellett ott a normál hibrid mód, amelynek (vélhetően külön aktiválható) funkciója, hogy legalább 40% töltés maradjon az akkuban. Végül választható a Sport üzemmód is, amely minden helyzetben maximális teljesítménykifejtést engedélyez.

Jön a plug-in hibrid Renault Mégane 26