Még az idén megérkezik Európába a Ford elektromos offenzívájának következő tagja, a hatalmas Explorer konnektoros hibrid kivitele. A 3.0 V6 benzinmotor és a 100 lóerős villanymotor párosa 450 lóerőt és 840 Nm nyomatékot ad a vezető kezébe, a rengeteg erő összkerékhajtáson keresztül jut az aszfaltra.

Családi hibrid 450 lóerővel 1
Családi hibrid 450 lóerővel 2

Családi hibrid 450 lóerővel

Családi hibrid 450 lóerővel

Családi hibrid 450 lóerővel 15
Családi hibrid 450 lóerővel 16
Családi hibrid 450 lóerővel 17
Családi hibrid 450 lóerővel 18
Családi hibrid 450 lóerővel 19
Családi hibrid 450 lóerővel 20
Családi hibrid 450 lóerővel 21
Családi hibrid 450 lóerővel 22
Családi hibrid 450 lóerővel 23
Családi hibrid 450 lóerővel 24
Családi hibrid 450 lóerővel 25
Családi hibrid 450 lóerővel 26
Fotó megosztása:

 

Kifejezetten úgy fejlesztették ki a hajtásláncot, hogy alkalmas legyen vontatási feladatokra: az Explorer PHEV 2,5 tonnát húzhat maga után, a holttérfigyelő rendszert eleve úgy hangolták be, hogy 15 méteres szerelvénnyel (ebből öt méter az Explorer, tíz a vontatmány) számoltak.

Családi hibrid 450 lóerővel 27

Leghátul is 96 cm fejtér, több mint 1 méteres válltér és 83 cm lábtér várja az utasokat: elvileg valós hétszemélyes autóról van szó.

A 10 fokozatú automata sebességváltóval szerelt Explorer PHEV akár 40 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemben. Átlagos CO2-kibocsátása 78 g/km, üzemanyag-fogyasztása akár 3,4 l/100km.

Családi hibrid 450 lóerővel 28

A motorosan ledönthető harmadik és a síkba fektethető második üléssort ledöntve 2274 literrel gazdálkodhatunk, a fedélzeten 12 pohártartót találunk.