Hálózatról tölthető, benzin-elektromos hibrid hajtásláncokat vezet be a 3008, valamint a vadonatúj 508 / 508 SW szériákban a Peugeot.

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 1
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 2

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 21
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 22
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 23
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 24
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 25
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 26
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 27
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 28
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 29
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 30
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 31
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 32
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 33
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 34
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 35
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 36
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 37
Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 38
Fotó megosztása:

A regeneratív fékrendszeren kívül külön funkció gondoskodik a töltés fenntartásáról, hogy például a városba beérve maximális töltöttséggel álljon rendelkezésre az akkumulátor.

A töltés 6,6 kW-os, 32 amperes fali töltőről nem egészen két órát vesz igénybe a bal hátsó keréknél elhelyezett csatlakozón keresztül.

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 39

A plug-in hibrid modellek természetesen extra információs és kezelőfelületeket kapnak a Peugeot i-Cockpit érintőképernyős rendszerében.

Az 508-as széria (szedán és kombi) elsőkerék-hajtású hajtáslánca a 180 lóerős benzinmotort társítja egy 110 lóerős villanymotorral, a rendszerteljesítmény 225 LE, az átlagos CO2-kibocsátás 49 g/km. A villanymotort a nyolcfokozatú automata váltóval építik egybe.

Jönnek a konnektoros hibrid Peugeot-k 40

A 3008-as összkerekes Hybrid4 rendszert kap. Ebben a benzinmotor teljesítményét 200 lóerőre emelik, valamint beépítenek még egy 110 lóerős villanymotort a hátsó tengelyre. A rendszerteljesítmény 300 LE, álló helyzetből 6,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó.

A forgalmazás a fenti paraméterek szerint jövő ősszel veszi kezdetét, majd néhány hónappal késleltetve a 3008 is megkapja az 508 gyengébb, elsőkerekes hajtásláncát.